Eriik Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Vurderer å kjøpe denne AUX-løsningen til Consert spilleren min: Dette er en løsning som kobles til cd-skifterinngangen bak på spilleren i stedet for cd-skifter. Adapteret inneholder elektronikk som får spilleren til å tro det er tilkoblet en cd-skifter og åpner da denne inngangen. Men hvordan fungerer det i praksis? Hvis jeg kobler jack til denne og fyrer opp mp3 spillern. Hopper Concerten automatisk over til AUX da? Det er jo ingen AUX-knapp på spilleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Tipper du får opp et valg som heter Cd-changer eller noe da. Det valget er nok skjult nå som du ikke har noe tilkoblet. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Det blir å velge CD-skifter på spilleren ja, dobbelt-trykk på CD-knappen. Forøvrig nok av andre muligheter for tilkobling av USB, SD-kort, iPod m.m. på den CD-skifterinngangen... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papirkurven Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Bumper tråden jeg. :op: Har du kjøpt dette? Lurer på om dette virker på min og. Sitter og stusser på denne fra ebay Siter Audi A4 1.6 2003 mod. Solgt: Opel Calibra 8v 4x4 92 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg