Gå til innhold

Min Audi A4 Avant S Line 1,8 TFSI 2009

Ranger emnet

Fastlane09

Anbefalte innlegg

Hehe enig, Audi folket er en one big fucking family :D

Det er herlig :D

Alle skulle vært slik som vi er på denne siden i hverdagen!!

"ute i verden" går bare folk rundt å ser kjipe og grinete ut!!

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg hadde ikke baktanker med den just as you know:) (svær i engelsk i dag jeg) :D

I know, det er bare så morro å arrestere spesielt gutter med den der kommentaren hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe da kan jeg nevne IGJEN at jeg trives ikke med tanken på ikke joine godtfolket til Våler i helgen..Absolutt en del av disse bilene jeg har lyst å se live:)

men er det ingen sjangs i havet at du kan "ta deg fri" fra kurset og dra til Våler?

Jeg ser an været før jeg endelig bestemmer meg, det blir noen timer (2,5t)med kjøring på meg fra Oslo og oppover. Så regner det er jeg ikke sugen på å svi av 5 timer på lørdag i kun kjøring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er det ingen sjangs i havet at du kan "ta deg fri" fra kurset og dra til Våler?

Jeg ser an været før jeg endelig bestemmer meg, det blir noen timer (2,5t)med kjøring på meg fra Oslo og oppover. Så regner det er jeg ikke sugen på å svi av 5 timer på lørdag i kun kjøring!

Også er det ikke noe trivelig å gå ute i regnvær heller. Ingen vits å kjøre dit for så å bare sitte i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det ikke noe trivelig å gå ute i regnvær heller. Ingen vits å kjøre dit for så å bare sitte i bilen.

Så sant så sant! Greit at vi er bilgale, men det fins grenser hehe

Det er bare å laste ipoden full av musikk og fylle på med cd og minnepinner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg kunne selvfølgelig ha droppet kurset, men men.. .. ..

Ja det blir bra å få sett bile din Orihime når du svinger innom Stavanger, alltid morro det:) Er meget fan av fastlane sin også pluss en rekke andre audier som hadde vært morro å fått med seg. Så er det alltid gøy å slå av en bilprat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg kunne selvfølgelig ha droppet kurset, men men.. .. ..

Ja det blir bra å få sett bile din Orihime når du svinger innom Stavanger, alltid morro det:) Er meget fan av fastlane sin også pluss en rekke andre audier som hadde vært morro å fått med seg. Så er det alltid gøy å slå av en bilprat.

Kanskje ikke lurt å droppe et kurs nei. Men typisk at det skulle være akkurat denne helga da :( Men du må bli med neste år da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider