Gå til innhold

Min Audi A4 Avant S Line 1,8 TFSI 2009

Ranger emnet

Fastlane09

Anbefalte innlegg

Sorry OT Stig, MEN

Thomas, fy faen så mange PENE B7 avant S-line 2.0TDI sorte det er innom jobben nå:D Privat kundene sender dem inn til oss, og gjett hvem som får shine dem opp samt legge sin egen lille personlighet i dem?:D

Du ANER ikke hvor GIRA jeg er på B7 Avant S-line ! Det og B6 full S-line SORTE er noe av det peneste som går på 4 hjul!

Ja synes faen du er heldig som får gnikke på de bilene :D Og er 110% enig, de er sinnsykt fine sorte! Gleder meg til du skal bli med å legge personlighet i min nye bil:P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry OT Stig, MEN

Thomas, fy faen så mange PENE B7 avant S-line 2.0TDI sorte det er innom jobben nå:D Privat kundene sender dem inn til oss, og gjett hvem som får shine dem opp samt legge sin egen lille personlighet i dem?:D

Du ANER ikke hvor GIRA jeg er på B7 Avant S-line ! Det og B6 full S-line SORTE er noe av det peneste som går på 4 hjul!

Hahahaah det går bra Janne, OT spicer opp litt da :D

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja synes faen du er heldig som får gnikke på de bilene :D Og er 110% enig, de er sinnsykt fine sorte! Gleder meg til du skal bli med å legge personlighet i min nye bil:P hehe

HAr du enda ikke kjøpt bil!?! Eller er det bare tynings av oss andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr du enda ikke kjøpt bil!?! Eller er det bare tynings av oss andre??

Hehe hallo mr, jeg har vært uten bil i noen timer nå, gravøl på gang nå :D Jeg har ikke hatt tid å se så mye på bil pga myye jobbing desverre..Men nå begynner ferien så nå er jeg down på finne meg noe sweet chilli :P Mye kan skje på kort tid;) Hehe tyning tyning:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe hallo mr, jeg har vært uten bil i noen timer nå, gravøl på gang nå :D Jeg har ikke hatt tid å se så mye på bil pga myye jobbing desverre..Men nå begynner ferien så nå er jeg down på finne meg noe sweet chilli :P Mye kan skje på kort tid;) Hehe tyning tyning:P

Det er ikke rent lite tynings heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Photoshoot snart? Jeg stiller med kamera og du med stringtruse og sololje? Petter og Alex stiller med godt humør og øl;)

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

Jeg skaffer gjerne "elefant" truser til dere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant bilen din under insperasjonstråden for B8 på VACN :)

Rdaudia4.jpg

EDIT: måtte laste opp bilde på nytt siden man måtte være vacn medlem for å se bilde fra den forrige linken.

Oh sier du det!?

Er det lenge siden bildet er lagt inn der da?

Jeg har jo da i kjent stil IKKE meldt meg inn der enda...

Tar imot all info med stor takk :)

Hvor har du vært i det siste forresten?

Long time no see.. (har du funnet deg type)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh sier du det!?

Er det lenge siden bildet er lagt inn der da?

Jeg har jo da i kjent stil IKKE meldt meg inn der enda...

Tar imot all info med stor takk :)

Hvor har du vært i det siste forresten?

Long time no see.. (har du funnet deg type)

Et par måneder sia ca det ble lagt ut. Men se å få meldt deg inn der du og nå ;)

Er en liten stund sia ja. Jeg har fått fiksa en rygg som har kranglet i noen år. Så og si akkurat hjemme igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider