Gå til innhold

Min Audi A4 Avant S Line 1,8 TFSI 2009

Ranger emnet

Fastlane09

Anbefalte innlegg

Bra å se at det er flere kjører mye i løpet av et år. Hehe Jeg har måttet heve kjørelengden to ganger i løpet av året som har gått :P

Jeg har gjort det en gang og det ble til fri km hehe, ingen bekymringer for overkjørte km lengere :D

Endret av Fastlane09

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er for ung jeg til at jeg kan ha fri kjørelengde :P Forsikringen koster jo en liten formue allerede. Hehe

Det gjør det når du blir eldre også ;) MEN det er jo så hærlig å kjøre bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 1 time siden var det litt for nært til at det ble mange timer på verksted..

Kom en bil snurrende i møte med meg og jeg svingte heeeeelt på veiskulderen for å unngå front mot front.... Berget bilen og stoppet og snakket med en som kjørte bak meg og han sa at han bare venta på smellen.. Han mente at den andre bilen en Toyota Avensis stv var 10 cm unna å ta venstresiden min.. Han i Toyotaen endte nesten i en lyktestolpe 30 meter lengre borti veien.. Fy fader jeg hadde puls....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å fikk vagcom snadder hjelp i dag fra Robin Alexander.

Han er konge og fiksa MYE digitalt på bilen min

Nå lyser LED lysene sterkt med kurvetåkelysene, Needle Sweep, Justert tiden på lyktespylerene slik at de ikke spyler så raskt, kjørekomputer med girvelger på displayet, Hurtig blink med baklysa ved panikkbremsing

Har jeg glemt noe nå tru? FIkk ikke til å ordne med speil dipp når bilen puttes i revers.

Hvor finner jeg tak i ny viskerbryter med tastene som styrer kjørekomputeren? Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... funker ikke det med speila automatisk på de bila? Sett justeringa for speil på høyre side og legg bilen i revers?

Vet det går på B6 med visse utstyrsnivåer og på noen type B7.

Niks funker ikke :(

Skal forske mer på dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 1 time siden var det litt for nært til at det ble mange timer på verksted..

Kom en bil snurrende i møte med meg og jeg svingte heeeeelt på veiskulderen for å unngå front mot front.... Berget bilen og stoppet og snakket med en som kjørte bak meg og han sa at han bare venta på smellen.. Han mente at den andre bilen en Toyota Avensis stv var 10 cm unna å ta venstresiden min.. Han i Toyotaen endte nesten i en lyktestolpe 30 meter lengre borti veien.. Fy fader jeg hadde puls....

Nei, slutt å tulle a? Puls kan umulig være sunt å ha ;)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider