Gå til innhold

Min Audi A4 Avant S Line 1,8 TFSI 2009

Ranger emnet

Fastlane09

Anbefalte innlegg

Jepp, vet akkurat hvordan det er. Har det akkurat sånn selv. Hehe.

Men bilen din, i mine øyne, blir helt perfekt når du får sotet rutene. Så du kan jo f.eks sotene rutene nå, og bytte baklampene til høsten? For nå på sommeren er det i allefall kjekt å ha tona ruter :) Selv om man har klimaanlegg ;)

smart choice it is Yoda.

trur jeg støtter den :)

Så var det å finne ut om jeg skal sote alle vinduene eller fra B stolpen og bakover.. Og mørkheten på den igjen!

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, hvor er skaden?

Jeg har tatt bilde av sårene i dag.. det var fler en bare ett..

:helpme:

Aldri mer grusveier på meg!!!

DSC00538.jpg

Endret av Fastlane09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mange jeg vet om som har blitt stoppet hværtfall. Jeg har ikke fått tull pga det, men klart du kan jo risikere og måtte fjerne filmen helt foran om du blir stoppa. De kan ikke kreve at du fjerner på plassen så du får et par uker på deg til å vise bilen på biltilsynet. Men er det ikke verdt litt for skjønnheten? =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smart choice it is Yoda.

trur jeg støtter den :)

Så var det å finne ut om jeg skal sote alle vinduene eller fra B stolpen og bakover.. Og mørkheten på den igjen!

25% på bakrutene og 35% foran blir perfekt :) Evt 35% over hele :)

EDIT: Mission har 35% på sine sideruter

solfilm.jpg

Endret av Orihime
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mange jeg vet om som har blitt stoppet hværtfall. Jeg har ikke fått tull pga det, men klart du kan jo risikere og måtte fjerne filmen helt foran om du blir stoppa. De kan ikke kreve at du fjerner på plassen så du får et par uker på deg til å vise bilen på biltilsynet. Men er det ikke verdt litt for skjønnheten? =))

joa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt bilde av sårene i dag.. det var fler en bare ett..

:helpme:

Sånt er utrolig irriterende ja. Hadde noen sånne typer lakkskader på min, og er fortsatt igjen noe. Men det jeg gjorde var at jeg kjøpe en lakkstift hos Møller og brukte en tynn pensel og hadde på flere -tynne- lag. Tok sin tid, men resultatet ble bra :) Hadde på litt av klar lakken som fulgte med tilslutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt er utrolig irriterende ja. Hadde noen sånne typer lakkskader på min, og er fortsatt igjen noe. Men det jeg gjorde var at jeg kjøpe en lakkstift hos Møller og brukte en tynn pensel og hadde på flere -tynne- lag. Tok sin tid, men resultatet ble bra :) Hadde på litt av klar lakken som fulgte med tilslutt.

Jeg må nok ta den runden jeg også..

Fikk lettere sjokk da jeg så alle de sårene!!

Nål og tannpirker + lakk er tingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider