Gå til innhold

Hva liker folket på forumet?

Ranger emnet

Volvo-Lars

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ingenting er som svingete "country roads" hvor man ikke har sjanse til å møte på andre biler og solen skinner... Ned med taket, og gi på som bare det... Farten, lyden osv. er bare konge da... *Gleder meg til sommeren*

Men ellers vil jeg vel si at jeg foretrekker baneracing og akselerasjon ettersom toppfart gir meg svært lite (Trærna forsvinner litt fortere... Wow, big deal.. Get your airplane license)

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker faktiskt det meste, alt fra knattecross via racing med campingvogner bakpå til enduranceløp med U.S lastebiler.Har også sans for pylonracing med fly, helst unlimitedklassen med gamle warbirds i skala 1/1. R/C-pylonracing har jeg drevet med det selv.

Så lenge det brummer og drives av motor liker jeg det.

For min egen del av kjøringa liker jeg svingete veier og "more smiles than miles".

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg ser det så ser banekjøring gøyest ut. Har ikke prøvd så men håper på til sommeren.

Drifting er så sykt gøyt, hvertfall på snø for de som ikke har nokk hest, enda :d

Aks er vell gøyest da toppfart ikke er noe vist på landeveier som jeg bor på...

Omega 2.2DTI

Omega B 16v Turbo 286whp

Kadett C 74' Caravan 1200

Kadett C 77' Caravan RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg deler mitt svar opp i 3:

ting eg gjør sjøl:

vinter-"drifting" og aks, selv om det e begrenset med sånn i min bil.

med mamma sin bil, en yaris 1.0, liker eg å kjøre så fort det går på en smal vei uten belysning, og det gjør eg om natten, for å se om det kommer biler i mot. utrolig heftig, e langt fra det samme med min bil :D

å se på:

har sett på amatører som kjører på bane, det var kejdelig, eg gikk (det regnet).. "rattlås" e kult, når bilene går bra.. breisladdkonkurranse kan eg se for meg at eg liker og, har ikkje sett..

takk for meg

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LoCDoG

med mamma sin bil, en yaris 1.0, liker eg å kjøre så fort det går på en smal vei uten belysning, og det gjør eg om natten, for å se om det kommer biler i mot. utrolig heftig, e langt fra det samme med min bil :D

Dødsønske eller? Hva er poenget med det "stuntet" der?

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider