Otto von Bismarck Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Hvordan skal egentlig toppfart oppnås uten akselerasjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Å kjøre i toppfart med bilen min er omtrent like morro som å sitte oppå en vaskemaskin.. Liker best å kjøre på småveier jeg, 2. til 4. gir mellom 50 og 100 i svingene når det er tørt og fint. Med litt Rat Pack musikk eller rap...da koser jeg meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Akselerasjon og banekjøring. Jeg har heller ikke kjørt på bane men vil tro det er det som er mest gøy :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 aks. banekjøring/DRIFTING helst : de småsvingite veiene på jæren.. kult så lenge du vet det ikke kommer bil i mot...................... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Ingenting er som svingete "country roads" hvor man ikke har sjanse til å møte på andre biler og solen skinner... Ned med taket, og gi på som bare det... Farten, lyden osv. er bare konge da... *Gleder meg til sommeren* Men ellers vil jeg vel si at jeg foretrekker baneracing og akselerasjon ettersom toppfart gir meg svært lite (Trærna forsvinner litt fortere... Wow, big deal.. Get your airplane license) Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by Precious akkselerasjon og drifting ;) thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Full gass på landevei. Rettlås er kjedelig, bane blir for snirklete og for mye opp og ned i fart. Som tilskuer er banekjøring morsomst. Aks. vs. toppfart er ikke godt å svare på. Rå aks helt opp i toppfart er vel det jeg liker best. Morsommere å dra ut 4. enn 2. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Banekjøring og akselerasjon, eller mer generelt: G-krefter! Om de er ved aks, brems eller sideveis er ikke så nøye. Derfor er banekjøring tingen. Har prøvd både 402, masse banekjøring og endel grisekjøring på vei, selv om kjøringen på veien er mye roligere de siste åra. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Bane kjøring og Drifting er det jeg syns rocker! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Liker begge deler jeg.... Liker evldig godt publikums vennlige race, som Dragrace og gatebil løpene...det er festlig :D Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Jeg liker faktiskt det meste, alt fra knattecross via racing med campingvogner bakpå til enduranceløp med U.S lastebiler.Har også sans for pylonracing med fly, helst unlimitedklassen med gamle warbirds i skala 1/1. R/C-pylonracing har jeg drevet med det selv. Så lenge det brummer og drives av motor liker jeg det. For min egen del av kjøringa liker jeg svingete veier og "more smiles than miles". Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Slik jeg ser det så ser banekjøring gøyest ut. Har ikke prøvd så men håper på til sommeren. Drifting er så sykt gøyt, hvertfall på snø for de som ikke har nokk hest, enda :d Aks er vell gøyest da toppfart ikke er noe vist på landeveier som jeg bor på... Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 DAMER:D :D :D :D :D :D :D :D :D Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 eg deler mitt svar opp i 3: ting eg gjør sjøl: vinter-"drifting" og aks, selv om det e begrenset med sånn i min bil. med mamma sin bil, en yaris 1.0, liker eg å kjøre så fort det går på en smal vei uten belysning, og det gjør eg om natten, for å se om det kommer biler i mot. utrolig heftig, e langt fra det samme med min bil :D å se på: har sett på amatører som kjører på bane, det var kejdelig, eg gikk (det regnet).. "rattlås" e kult, når bilene går bra.. breisladdkonkurranse kan eg se for meg at eg liker og, har ikkje sett.. takk for meg Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by LoCDoG med mamma sin bil, en yaris 1.0, liker eg å kjøre så fort det går på en smal vei uten belysning, og det gjør eg om natten, for å se om det kommer biler i mot. utrolig heftig, e langt fra det samme med min bil :D Dødsønske eller? Hva er poenget med det "stuntet" der? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg