Gå til innhold

Min Audi A4 B6

Ranger emnet

mongojokke

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja gjorde seg gitt.Jeg vil ikke fjerne emblemene..vet det blir cleant,men har du TQ så skal man være stolt over det ;) hehe!

Aeroviskerne får du kjøpt hos møller.er orginalt tilbehør for ettermontering;) Jeg har en i familien som er ansatt i møller så fikk det for 600,- eller noe.Husker at det nesten var billigere å kjøpe ombyggingssettet enn og kjøpe aerobladene løst..

Ok, skjønner ;) Takk for svar!

Carless

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..tenkte mer på om noen hadde noe brukt!! Kunne kanskje tenkt meg orginalt s-line understell.Kjører på mye drittplasser så gidder ikke slå hull i bunnpanna annenhver uke lissom!! Eller et vanlig senkesett m/dempere.Noen erfaringer?

Audi a4 2004 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..tenkte mer på om noen hadde noe brukt!! Kunne kanskje tenkt meg orginalt s-line understell.Kjører på mye drittplasser så gidder ikke slå hull i bunnpanna annenhver uke lissom!! Eller et vanlig senkesett m/dempere.Noen erfaringer?

Hehe ja forsto det slik :)

Har ikke så mange erfaringen når det kommer til senkesett. Det jeg kan si er at jeg har S-Line understell og er fornøyd med det, stivt nok i massevis. Eneste tingen med slike orginale sportsunderstell er at bilen blir lavere bak en framme, så jeg skal skaffe meg senkeskåler framme, da legger bilen seg 15-20 mm og akkurat det jeg trenger for å få samme høyde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv sotet bakrutene mine hos Solskjerming & Reklame OG prisen er som den smaker.. Kosta meg 4500,- for alle 5 bak med 5års garanti. Ikke den verste prisen heller egentlig:)

Aeroviskere ja, hva er forskjellen på de og di orginale? :)

Gjorde seg skikkelig med spoileren:);) Nå er vi 4 her inne med samme shit!;)

Når det kommer til senkesett så kan jeg jo ikke annet enn å anbefale H&R Justerbart. Jeg kjører med H&R på min som kostet sikker litt mer enn du vil ut med (14.000,-). Dette er stivt som F#¤", men kan kun justere High and low. (Heldige jeg som fikk det gratis av en kamerat, hentet det t.o.m selv i butikken på hans regning og har kvittering i mappen min:D)

Du finner jo coilovers til en 5000,- tror jeg helt nytt.. Lag en tråd på det:)

Endret av JeanDaniél

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv sotet bakrutene mine hos Solskjerming & Reklame OG prisen er som den smaker.. Kosta meg 4500,- for alle 5 bak med 5års garanti. Ikke den verste prisen heller egentlig:)

Aeroviskere ja, hva er forskjellen på de og di orginale? :)

Gjorde seg skikkelig med spoileren:);) Nå er vi 4 her inne med samme shit!;)

Når det kommer til senkesett så kan jeg jo ikke annet enn å anbefale H&R Justerbart. Jeg kjører med H&R på min som kostet sikker litt mer enn du vil ut med (14.000,-). Dette er stivt som F#¤", men kan kun justere High and low. (Heldige jeg som fikk det gratis av en kamerat, hentet det t.o.m selv i butikken på hans regning og har kvittering i mappen min:D)

Du finner jo coilovers til en 5000,- tror jeg helt nytt.. Lag en tråd på det:)

Soting blir det når jeg har fått slått meg til ro i sandnes,heeelt klart! 4500,- er jo ikke ille i det hele tatt! Aeroviskere er like orginale som de andre,ble bare levert på b6 fra 2005 og på alle b7.Aeroviskerene er bare stive blader,mens de du har er blader med sånn "metallarm".Aeroviskere er en fin oppdatering til en billig penge ;)

Ja spoileren er jeg storfornøyd med.Kjøpt hos møller som orginal tilbehør..

Var en rimelig stiv pris ja,men H&R skal jo være bra.Du fikk det ja..det er jo bare stygt da!Tenkte meg kanskje et s-line understell eller KW senkesett m/dempere jeg.så får jeg kanskje ordne meg noen senkeskåler i tillegg

Audi a4 2004 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soting blir det når jeg har fått slått meg til ro i sandnes,heeelt klart! 4500,- er jo ikke ille i det hele tatt! Aeroviskere er like orginale som de andre,ble bare levert på b6 fra 2005 og på alle b7.Aeroviskerene er bare stive blader,mens de du har er blader med sånn "metallarm".Aeroviskere er en fin oppdatering til en billig penge ;)

Ja spoileren er jeg storfornøyd med.Kjøpt hos møller som orginal tilbehør..

Var en rimelig stiv pris ja,men H&R skal jo være bra.Du fikk det ja..det er jo bare stygt da!Tenkte meg kanskje et s-line understell eller KW senkesett m/dempere jeg.så får jeg kanskje ordne meg noen senkeskåler i tillegg

Hva er stygt? :confused:

Ah, da er det kanskje ikke den samme..

Er det likedann denne:

DSC00798-1.jpg

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja forsto det slik :)

Har ikke så mange erfaringen når det kommer til senkesett. Det jeg kan si er at jeg har S-Line understell og er fornøyd med det, stivt nok i massevis. Eneste tingen med slike orginale sportsunderstell er at bilen blir lavere bak en framme, så jeg skal skaffe meg senkeskåler framme, da legger bilen seg 15-20 mm og akkurat det jeg trenger for å få samme høyde :)

Ja har kjørt biler med s-line og synes dette var bra.stivt og bilen satt godt på veien. Ja alle VAG er høyere foran enn bak..j%&¤%& dritt! Hadde en passat før som jeg senket 35 mm foran og bak.Ble helt perfekt bak,mens jeg kunne flytte inn i hjulbuen foran..hehe

Audi a4 2004 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider