Pacman Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Tenkte jeg skulle gjøre noe med de triste calipterne på bmw'n dem er grå, sorte, rustfarget og ja.. ikke pene.. men vet ikke helt hvilken farge jeg kunne hatt på dem... bilde av bilen: Noen forslag til farge? skal jeg bare lakke dem sort? Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 rød!:) Hvordan gjør du dette? Gjør du det selv? Bare pusse og kline på med bengalakk eller no? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Januar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Lakka calipterne på golfen min og de lakka jeg rød, ble knall, kjøpte noe varmebestandig lakk, tok stålbørste og sveisehakke og fikk av rust og shit, tok rødsprit og tørket dem rene, også lakket jeg i 3 omganger.. det er 2,5 år siden jeg gjorde det og dem er enda strøkne.. Vil ikke røde caliptere stikke seg veldig ut på en sånn bil a? er lissom ingen andre heftige modifikasjoner på den.. Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 ok, da skal jeg gjøre det så fort det begynner å bli litt varmere ute.. er kult med røde kalipere på spes sort bil syns jeg.. kanskje han skal ha no m styling etter hvert .) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Januar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Hadde vært snaks å putta på den ny frontfanger og slik da.. men får se.. moro å kjøre rwd på vintern igjen.. etter 3 år med fwd :P men først er nye sommerfelger på planen Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by vw_golf_gti men først er nye sommerfelger på planen Fin ide... For jeg synes jeg kan skimte noen 3-eikede felger! 3-eikede felger er fy fy! :) bare min mening iallefall... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Januar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Hehehe... dem var på bilen som sommerfelger når jeg kjøpte den.. valget var.. stålfelg med kapsler på vinterdekka eller dem... ble tre eika på vinterdekka :D Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Jeg synes at røtt er Porche-wannabee.. hvis de er standard callippere som bare er lakkert rød. Jeg lakkerte mine gule.. de synes på laaang vei :D Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 porsche wannabe er mye å ta i da nesten alle grombilene fra de forskjellige bilfabrikantene har røde, blå, gule etc kalippere.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 jeg skal lakke mine nå i løpet av vintern... tror jeg havner på en farge som heter titan... mørk chrome aktig farge eller no... eller sølv Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Du får slenge opp bilde da, når du har lakket dem :) Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by vw_golf_gti Du får slenge opp bilde da, når du har lakket dem :) jepp Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Rød (Porsche) eller gull (Brembo), begge de blir bra vil jeg tro. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikk Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Tja, synes ikke det ser så værst ut jeg. Selv om både skiver og kalipper skulle vært dobbel så stor. Mine lakket jeg omtrent da jeg kjøpte bilen, altså for tre år siden, tror ikke jeg har vasket de siden med lakken har holdt.... varmebestandig biltema lakk...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 her er før og etter bilder... blei litt rart lys på etter bilde så det ser ut som calipperne er rosa... hehe... men de er knal røde... før etter Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg