LuxXxuS Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 hei:) har kjøpt meg en bil som ikkje følgte med cd-spiller. så eg og kompisen min skulle koble i dag og vi fikk det ikkje sikkelig til. vi fikk liksom spillern til å fungere et par minutt men med en gang vi lufta på den så datt den ut for strøm igjen. Til slutt så tok vi to vanlige ledninger(ikkje så tjukk om det har noe å sier) å kobler rett fra batteri med ei sikring i mellom på "+" ledninger uten noko anna og "-" rett fra batteriet til cd-spillern og det fungere heller ikkje så eg har ikkje peiling hva som er problemet. noken som veit noe og kan hjelpe?:S tusen hjertlig viss dere kan hjelpe meg Siter Opel Ascona C GT 1989(Solgt) Volvo 240 1986 (Solgt) Opel Vectra A 8v 1990 (vraka) Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coworth-racing Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 hvilke ledninger fra ISO-kontakten koblet dere til +? Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LuxXxuS Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 (endret) eg trur vi berre tok den gule siden vi trudde at det trengst berre den og jordinga for å få den til å skruast på :S men gjor visst feil :S vurdere å kjøpe ny ISO-kontakt i dag men er ikkje sikkert enda... mn tviler at det er iso. kan dere prøve å forklare meg koblingene :S det er på en 87 mod ascona gt. "+" kabelen er lagt opp selv fra batteriet til spillern med ei lita skringsboks. jordinga til cd-spillern veit vi ikkje hvor den er kobla på :S men den går ned bakom cd-spillern og er sikkert kobla der en eller anna plass Endret Mai 13, 2009 av LuxXxuS Siter Opel Ascona C GT 1989(Solgt) Volvo 240 1986 (Solgt) Opel Vectra A 8v 1990 (vraka) Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Rød og gul fra spilleren skal ha +. Den ene er til å slå på spilleren med tenninga, den andre er til minnet i spilleren(konstant på). Hvis du vil gjøre det enklest mulig kan du koble sammen rød og gul på pluss, og svart til jord. Det er en sikring i spilleren og, du kan sjekke denne Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg