Gå til innhold

få liv i cd-spillern? :S

Ranger emnet

LuxXxuS

Anbefalte innlegg

hei:) har kjøpt meg en bil som ikkje følgte med cd-spiller. så eg og kompisen min skulle koble i dag og vi fikk det ikkje sikkelig til. vi fikk liksom spillern til å fungere et par minutt men med en gang vi lufta på den så datt den ut for strøm igjen. Til slutt så tok vi to vanlige ledninger(ikkje så tjukk om det har noe å sier) å kobler rett fra batteri med ei sikring i mellom på "+" ledninger uten noko anna og "-" rett fra batteriet til cd-spillern og det fungere heller ikkje så eg har ikkje peiling hva som er problemet. noken som veit noe og kan hjelpe?:S tusen hjertlig viss dere kan hjelpe meg

Opel Ascona C GT 1989(Solgt)

Volvo 240 1986 (Solgt)

Opel Vectra A 8v 1990 (vraka)

Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg trur vi berre tok den gule siden vi trudde at det trengst berre den og jordinga for å få den til å skruast på :S men gjor visst feil :S

vurdere å kjøpe ny ISO-kontakt i dag men er ikkje sikkert enda... mn tviler at det er iso. kan dere prøve å forklare meg koblingene :S det er på en 87 mod ascona gt. "+" kabelen er lagt opp selv fra batteriet til spillern med ei lita skringsboks.

jordinga til cd-spillern veit vi ikkje hvor den er kobla på :S men den går ned bakom cd-spillern og er sikkert kobla der en eller anna plass

Endret av LuxXxuS

Opel Ascona C GT 1989(Solgt)

Volvo 240 1986 (Solgt)

Opel Vectra A 8v 1990 (vraka)

Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød og gul fra spilleren skal ha +. Den ene er til å slå på spilleren med tenninga, den andre er til minnet i spilleren(konstant på). Hvis du vil gjøre det enklest mulig kan du koble sammen rød og gul på pluss, og svart til jord. Det er en sikring i spilleren og, du kan sjekke denne

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider