Kebab gud Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Tredje generasjons Lexus GS ble i dag lansert på NAIAS ikke bare får den et finere design men litt mer under pansret Designet synes jeg er rett og seltt genialt! i forhold til utgående modell Nye: Gammle: (Bildet er av Toyota Aristo.. samme bil .. annet navn) Om denne blir solgt i japan som Aristo er usikkert.. men i følge tidligere utgitt info om Lexus de neste åreneså kan man nesten 100% si .. Bare Lexus! (etter som de har egent design studio osv nå..) eneste egentlge forskjelden på motorn er at V6ern er byttet fra en 220 hesters til en 245hesters .. det og at denne vil komme med 6trinns Automat kasse istede for den gammles 5trinns og den blir selvsagt sikkrere .. (også med Kne-Airbag :P) hva synes .. DU!? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Wow, den var nice! Kult og pent design. Har aldri vært så glad i rumpa på den forige GS'n, denna var pen fra alle kanter. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Flere bilder :) http://pressroom.toyota.com/photo_library/display_photos.html?index=fulltext&kw=06gs Hva jeg synes? Tja...hekken var klart penere...fronten er litt 'diffus' men helt klart mer agressiv enn mk2'ens front ja...trenger muligens litt tilvenning...artig interiør da :) Men...4 hjulstrekk også ja ser jeg :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by Kebab gud eneste egentlge forskjelden på motorn er at V6ern er byttet fra en 220 hesters til en 245hesters .. Her bytter du nok om littegranne.... :) GS300 mk2 benyttet samme 3.0 REKKE-sekseren som sitter i IS300 og som også satt i mkIV Supra N/A :) Mens den nye nå tydeligvis har fått en V6 istedet :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 ja .. big deal om det er en "R6"(I6) eller V6.. er 6 sylindere uansett :P litt mer info .. AWD er bare tilgjenglig på V6utgaven .. og i følge vice presidenten i Lexus er det den mest avanserte bilen på jorden (nesten :P) og tro det eller ei .. det er en japaner som har designet den.. jeg fryktet lenge at det var noen i Designer studioet i California som designet den, men nei .. det den er designet i japan .. av en japaner. det lover bra for alle Japanske merker.. nåe Japsene virkelig begyner å få dreisen om design.. (ja .. jeg babler av gårde) anywho! han sa også at i tiden fremover vil de satse mer på Design og ytelse det lover jo drit bra for neste generasjons IS .. som mest sannsynlig blir lansert nesteår... Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Det lange overhenget bak gjør dette til en uattraktiv premium-bil. Den ser ut som om den bruker plattformen til en mindre bil, samme som Skoda Octavia og min egen Seat Toledo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 faktisk er den en god del større enn utgående GS ikke bare det .. den er like stor som konkurentene BMW 5-serie : 4.841/1.846/1.468 Merc E-klass : 4.818/1.822/1.452 Audi A6 : 4.916/1.855/1.459 Lexus GS : 4.820/1.821/1.422 (PS: L/B/H) men ikke bare det .. mens Volvo S60R og V70R har de 3 knappene som justerer fjeringa eller hva faen .. så har denne ...4 :D jauda Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg