Gå til innhold

a/d/s

Ranger emnet


vegarmin

Anbefalte innlegg

Jeg har mine meninger om markedsføringen, men det er så sin sak. Kina-a/d/s/ er noe helt annet enn det klassiske USA-a/d/s/. Produktene i seg selv er vel ikke noe verre enn andre Kina-varer som Fence, USCarvor, Boss, dynaBel osv.

 

Mye av problemene relaterer seg vel til brukerfeil tipper jeg, er man i målgruppen for billige forsterkere med masser av skybert-watt man kan skryte av, er som regel heller ikke kunnskapen om impedanser og kobling av subwoofere helt på topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil nå faktisk tørre å påstå at dynaBel faktisk er litt mer "decent" en a/d/s/ og uscarvor og gjengen ;) Men nok om det.

 

A/D/S/ som selges hos Torshov blant annet er ikke det man burde satse på om man vil ha noe særlig igjen for pengene sine. Det er nå helt klart!

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil nå faktisk tørre å påstå at dynaBel faktisk er litt mer "decent" en a/d/s/ og uscarvor og gjengen ;) Men nok om det.
Antydet vel heller ikke noe annet enn opprinnelsesland? ;) Men nok om det.

 

A/D/S/ som selges hos Torshov blant annet er ikke det man burde satse på om man vil ha noe særlig igjen for pengene sine. Det er nå helt klart!
Det er vel akkurat slike utsagn trådstarter vil ha litt mer konkrete begrunnelser for... regner med du har sammenlignet f.eks. a/d/s/ og dynaBel innen samme prisklasse f.eks.?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnen til at jeg startet tråden her er at jeg føler at det er en del usikkerhet rundt dette merker, og det gjelder for så vidt også dynabel. mange sier disse merkene er bra, andre ikke... alle jeg har snakket, face to face, som selv har a/d/s forsterkere er meget fornøyde...

 

men hva er det som evt. gjør disse forsterkerne så dårlige, altså noe helt konkret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerer på når det gjelder disse Kina varene er at i de fleste tilfellene ligger reell uteffekt på 25-50% av oppgitt uteffekt, så sannheten er at du IKKE får så mye for pengene som produsenten vil ha deg til å tro.

 

er dette noe dui vet eller er det en antakelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnen til at jeg startet tråden her er at jeg føler at det er en del usikkerhet rundt dette merker, og det gjelder for så vidt også dynabel. mange sier disse merkene er bra, andre ikke... alle jeg har snakket, face to face, som selv har a/d/s forsterkere er meget fornøyde...

 

men hva er det som evt. gjør disse forsterkerne så dårlige, altså noe helt konkret?

 

 

Jeg har tittet inne i noen av de ampene fra a/d/s og jeg har målt effekten de har levert...Innmaten i ampene var ikke mye å skryte av.....ikke var Målt effekt ut på høytalerene det heller......De er iallefall ikke verdt pengene som torshov selger de for...

 

Mitt tips er : Ikke kjøp A/D/S...

Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08

00-155.7db superstreet nw

01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+

06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår