allanino Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 Hei dere! Vet dere hva jeg har vente av straff, bøter, inndragelse osv. Det var jo ikke laserkontroll, men målt med mobil gjennomsnittsmåler. Vet dere om dette blir tatt opp på video fra UP bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 90-95km/t gir 9-12mnd uten førerrett, forutsett at det var et "normaltilfelle." Lyst, tørr vei, ikke gjennom kryss osv. Ca 10.000,- i forelegg og kaaanskje en liten tur i jail. Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 du får nok 14-18 dager i fengsel, en som blei tatt i 89 nylig, han fikk spikre et par uker.. det er latterlig, men slik er reglene for oss "lovlydige" mens er du kriminell og voldtar noen så får du ikke så strenge straffa..;) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
allanino Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 Ja, da var jo egentlig svært pent vær den kvelden. Jeg har egentlig aldri vært noe "fartsmonster". Saken er slik at jeg ble forbikjørt i utgangen av rundkjøringa, som førte til at sinnet tok meg skikkelig, og som igjen gjorde at jeg tråkka litt hardt på. Dette forklarte jeg med engang til politi, og at jeg gjorde det fordi å avverge en påkjørsel bakfra. Merkelig nok så sa han at han trodde meg, og at han kom til å skrive det ned, slik at saksbehadler så det. Han jo målt med mobil gjennomsnittshastighets måler. Jeg kunne ikke se at han lå bak meg, og jeg lurer fremdeles på hvor han kom fra. Og advokaten min sa at dersom han ikke kan dokumentere at det var min bil med reg.nr han målte, så skal jeg ikke godta det. Og jeg spurte han faktisk om jeg kom til å få fengsel for dette her, og han svarte tilbake at det kom jeg ikke til å få. Det kunne han garantere. Så fikk jeg lov å kjøre hjem igjen de 6 milene jeg hadde igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 Du kjørt altså i 94 km/h i 50-sona for å avverge å bli påkjørt bakfra? Det er den beste forklaringa jeg har hørt her på bilforumet.no. Din begrunnelse er faktisk skikkelig morsom. Jeg gliste så høyt at bikkja våkna. Selv to minutter at jeg leste det første gang, måtte jeg le litt til. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
allanino Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 Hehe... Kan virke litt morsomt. Men det ble faktisk bremsespor etter at han prøvde å bremse, for å unngå å kjøre i hekken på meg. Og selvfølgelig så la jeg meg på hjul etter han for å kjefte han opp. Og det skulle jeg jo selvfølgelig ikke ha gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg