birkis Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 Har et par spørsmål jeg håper noen kan svare på. Kjøpte nettopp Meguiar's 1-2-3. Skal/må alle brukes hver gang? Som jeg har forstått det, er Step 1 en lakkrens? Jeg skulle også hatt gode pads til en DA maskin jeg har, og har etter å ha lest div tråder her kikket på Cyclo. Men hvilken farge må jeg ha? Bilen er en 2006 sølvgrå Octavia. Forrige eier holdt den ganske godt, så jeg tror lakken er "grei" for en 3 år gammel bil. På forhånd takk for svar. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 Da jeg brukte 1-2-3 pleide jeg å ta alle tre stegene hver vår, men la et ekstra lag step3 ca 1 gang i måneden i sommerhalvåret for bedre beskyttelse og ekstra glans ;) Det er litt spesielt å bruke DA på denne serien, så noen forhåndsregler må tas. Bruk finishing pad, den mildeste. Step 1 og 2 jobber du med på små områder av gangen, og tørker av med en microfiber før de tørker fast i lakken. Step 3 burde du ta for hånd, hele bilen. Vent til den har herdet fast i lakken, og fjern med en microfiber. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birkis Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 Vil det si at jeg helst ikke bør bruke disse produktene med maskin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 Produktene er beregna for hånd. Men som kazzper sier, kan du bruka dei med DA maskin med finishing pad. Hugs at step 1 og step 2 skal ikkje tørke på lakken. Dvs at dei skal tas på på eit lite område og tas av med ein gang. Eg har disse produktene og bruker ikkje maskin. (sjølv om eg har det) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avensis03 Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 Hei. Sitrus rens, hvor kan jeg få fatt i det? Har litt lim igjen etter reklame på lakken :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 Bilrekvisitasjapper, biltema, tools, proffpartner, jernia, tess, osv osv Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg