Dalearner Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 Hei Min sønn skal på øvelseskjøring og jeg lurte på hvor er dette mulig i Follo. Hvor er det minst mulig biltrafikk? Vi bor i Ski. Takker for hjelpen på forhånd. :biker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 Hva med å kjøre gjennom gjennom Ås, Kroer og til vestby derfra. Da kan man jo også kjøre ut mot garder osv. Der er det stille :) Kjørte mye der når jeg øvelseskjørte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merdem Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 Jeg startet å kjøre utover mot siggerud og enebakk.. mange muligheter der... alt fra landevei med fin asfalt til grusveier . en del svinger og fartsregulering er fint å øve på der ute. derfra er det også lett og kjøre selv fra siggerud til ski igjennom langhus med de rundkjøringen vi har her og posisjoneringen kommer jo der.. lett for personer som bor i ski.. kan bare kjøre inn mot kambo og følge veien inn til siggerud og hutti heita.. LYKKE TIL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 lett for personer som bor i ski.. kan bare kjøre inn mot kambo og følge veien inn til siggerud og hutti heita.. LYKKE TIL Kambo er mellom Son og Moss sist jeg sjekka. Ski er halvveis til Oslo. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalearner Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 Takker dere alle for hjelpen! :disco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shibbs Skrevet Mai 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 gamleveien fra drøbak(åsveien) til vestby er jo fine. da kan man også dra ned mot hvitsten og derfra til son Siter Bruksbilen Volvo 240 2.0 Gasser Goværsbilen Bmw 530 E12 1976 Solgt: Bmw 520 1991 24v RH22222 Skrota Bmw 520 88 12v Skrota Merce 190 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg