hayfu Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 Hei, Jeg har en bil som desverre har en helt morken kanal på høyre side.. Hele greia må nok byttes, men jeg tror innerveggen kan beholdes. Noen tips til verksteder som kan gjøre jobben for meg for en rimelig penge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guppi Skrevet Mai 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 hva slags bil er d? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hayfu Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 nissan stasjonsvogn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Slike jobber tar masse tid hvis dem skal gjøres skikkelig. Så billig penge? Tror ikke det.. :D Beste er å bytte hele kanalen hvis den er så råtten du beskriver. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg