spazz Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Jeg lurer på å kjøpe meg ny(e) sub(er) i bilen min, og har så og si bestemt meg for å satse på Cadence. Jeg lurer enten på 10" 2ohm Wild Beast, eller 12" 2ohm Beast. Hvilken forsterker bør jeg ha i tillegg, som ikke koster alt for mange skjorter :D Jeg lurer enten på en eller 2 suber. Noen som kan gi meg en good pris? :) Siter 07 BMW 530xdat 07 Mercedes E220 CDI x-02 Volvo V70 2.4d x-98 Audi A8 2.5 tdiQ x-95 Audi A6 2.5 tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonV Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 skal eg gi deg eit godt råd? Vist du ikkje har råd til så altfor dyre forsterkara, ikkje kjøp beast, kjøp då cadence ultra drive 12". desse fungerar UTMERKET. og passar veldig godt i lag med cadence z8000 som kostar ca 4000kr.(subbane kostar 1500kr pr stk) Dette har eg sjøl, og det dunkar som faen. Har og snakka med folk som har peiling på cadence(http://www.bassbrothers.no) som seier att ultra drive er en super serie som fungerer minst like godt som beast serien. Siter Senator 3.0 24v ;) Solgt doh Golf 1.8 SOLGT Ascona 1.6 . Spikar Vectra 1.7td SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Har ikke prøvd ultra serien, men må si at beast er en av mine favorittsub'er. Jeg ville gått for 1stk 12"beast og en monoblokk fra eltek (4000.-) i første omgang, og eventuelt utvidet med en 12" hvis behov. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonV Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 eg ville mykje heller ha gått for cadence z8000 forsterkaren, som er en utruleg god forserkar til å drive bass med. eller dersom du absolutt skal ha monoblokk, kjøp cadence z7000(6600,-) eller z9000(4990,-) som begge er gode monoblokker. Når du fyst kjøper so gode subbar, kjøp for alldel ikkje forsterkar ifrå eltek...! ta kontakt med frode på bassbrothers, so kan han fortelle deg kva subb, som passar med kva forserkar, og kva som er tilrådleg å kjøpe i den prisklassa du tenker deg http://www.bassbrothers.no (dei har spesialisert seg på focal, cadence og audison, alle sammen utruleg gode merker som desse folka kan "ALT" om.) Siter Senator 3.0 24v ;) Solgt doh Golf 1.8 SOLGT Ascona 1.6 . Spikar Vectra 1.7td SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by VW golf 2"cadence" Når du fyst kjøper so gode subbar, kjøp for alldel ikkje forsterkar ifrå eltek...![/b] Hvorfor ikke? Hørt jævlig mye skryt av de i det siste, ihvertfall av de som ikke er merkefreaker. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonV Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 ja, sikkert gode forsterkara, men når du fyst he cadence subbar, so koffor ikkje kjøpe cadence forsterkara, som også he fått gode kritikkar? Siter Senator 3.0 24v ;) Solgt doh Golf 1.8 SOLGT Ascona 1.6 . Spikar Vectra 1.7td SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Kan forstå det hvis han tenker design, for der er cadence råe, men for en greiere pris ville jeg valgt eltek. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonV Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 det er snakk om 1000kr, dei kan han hellr spare på å kjøpe cadence ultra drive 12" som er meir lettdrevne og beire i ei sann prisklasse.. Siter Senator 3.0 24v ;) Solgt doh Golf 1.8 SOLGT Ascona 1.6 . Spikar Vectra 1.7td SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Det får han sikkert høre på selv først, er vel sikkert noen butikker med demo? Har kun hatt en 15" beast selv, og må vel innrømme at det er den råeste sub'en jeg noengang har eid:D Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonV Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 i 15" serien er beast best. og ultra drive ganske dårli iforhold av resten og wild beast er alt for tungdreven. 12" serien er wild beast best og ultra drive er nest best(ifølge frode ved bassbrothers som har mykje erfaringar) Siter Senator 3.0 24v ;) Solgt doh Golf 1.8 SOLGT Ascona 1.6 . Spikar Vectra 1.7td SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Så på bassbrother's siden, men fant ikke 15" beast der, er den ute av prod? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Backflipp Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by VW golf 2"cadence" i 15" serien er beast best. og ultra drive ganske dårli iforhold av resten og wild beast er alt for tungdreven. 12" serien er wild beast best og ultra drive er nest best(ifølge frode ved bassbrothers som har mykje erfaringar) 15" wild beast er ikke tungdreven, du må bare ha stor nok forsterker som f.eks z7000 :D Siter - AUDI 100 quattro x-BMW 320i m-tech -solgt x-MB 230E 2.3l -spiker x-MB 190E 2.0l -spiker x-Opel Ascona C luxus -spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Kjøp 2 stk Cadence 12" Wild Beast, spiller bra sammens med en Cadence z5000, har en som er 7 mnd gammel. Pris 4000, den e nesten solgt, men om du kommer med et bra og hurtid bud skal du få den. Om du er interessert da.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Hvis en kikker på tallene til BF1702, som kan sammenlignes med Z8000, ser en at det er mye likt her. Ville heller hatt en objektiv uttalelse fra folk som har testet begge forsterkerne. Tipper at bisarre kunne komme med noe her. Selv tror jeg ikke at BF1702 står tilbake for Z8000. Har denne selv til å drive denne sub'en. Forsterkeren lastes i 3.6 ohm brokoblet og trives godt med det, selv ved full guffe. -Noe jeg av hørselshensyn ikke gjør for ofte. Design betyr mindre for meg. enskal tross alt HØRE på anlegget, ikke SE så mye på det. Personlig synes jeg DynaBel'ens rene design med forgylt chassis er finere enn noe som ser ut som om det har vært med på en time med fingermaling i barnehagen... Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg