Gå til innhold

Fjerne slitasjemerker fra Frontrute

Ranger emnet

Hansy

Anbefalte innlegg

Har du noen gang vært hos et proff bilpleiesenter og sett hvordan de korrigerer de forskjellige lakktypene og hvilke produkter dem bruker?

Om du velger å ripe opp lakken med en hard svamp og mild statoil avfetting så versågod. Du har tydelighvis mer peiling på dette enn dem som driver bilpleie daglig.

Du vet vel sikkert ikke hva forkortelser som MF, QD, APC, CB etc står for en gang.!

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet vel sikkert ikke hva forkortelser som MF, QD, APC, CB etc står for en gang.!

Nå er vel ikke det å kunne forkortelser synonymt med å være dyktig innenfor bilpleie:cool:

Men nå har du puttet mer penger på trollet og flere barnslige og usaklige kommentarer er vel på tur.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel ikke det å kunne forkortelser synonymt med å være dyktig innenfor bilpleie:cool:

Men nå har du puttet mer penger på trollet og flere barnslige og usaklige kommentarer er vel på tur.........

Det er riktig og det var ikke det jeg ville frem til heller:) men for å vise hvor uviten han er. :cool:

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig hvor uviten jeg plutselig har blitt, kan dog referere til en haug andre forumposter hvor folk menner det stikk motsatte. Men så har man jo 18 åringer som kan alt i verden....

Men for all del, skal ikke pisse på paradetoget til bilpleieeliten :D Neste blir vel at dere skal lære folk å tørke seg i ræva med clay bars. For har du sett hvordan ræven ser ut med vanlig toalettpapir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig hvor uviten jeg plutselig har blitt, kan dog referere til en haug andre forumposter hvor folk menner det stikk motsatte. Men så har man jo 18 åringer som kan alt i verden....

Men for all del, skal ikke pisse på paradetoget til bilpleieeliten :D Neste blir vel at dere skal lære folk å tørke seg i ræva med clay bars. For har du sett hvordan ræven ser ut med vanlig toalettpapir?

Ja vi kan vel begynne med deg?:wank

Ellers takk, tror vi sier takk til deg og den barnslige holdningen..;)

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Så, så min gode mann.... det blir nesten som om noen skulle ha rakket ned på måten du hadde koblet en tavle eller trukket opp ledninger i et bygg. Alle har jo sin profesjonelle stolthet vet du :thumb !

Ang. hva "kazzper" skriver så kan jeg garantere deg at hvis noen vet hva de prater om her i denne tråden, så er det han !

Uansett er det ikke noen grunn til å fortsette å fyre oppunder hverandre mer syntes jeg. Greit å ha forskjellige meninger/oppfatninger og at folk gir uttrykk for disse, men det er tross alt en aldri så liten forskjell på å barbere seg og å kutte av seg hodet.....right ?!

07-mod Megane CC 1.6, 115 HK

X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider