rsemil Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 hei godt folk. prøver meg her da jeg ikke var helt sikker på hvor jeg skulle poste denne posten?!!!:) jeg har en volvo v40, har kjøpt isofix barnestol fester som jeg skal ettermontere i bilen. vi skal ha tvillinger snart å må deretter ha to barnestoler i bilen. saken er den at jeg kjøpte stolene (recaro profi plus) for ca 5 mnd siden, og har nettopp kjøpt disse isofix festene og da trenger jeg også disse basene som stolen skal stå i, og som igjen skal festes i isofix festet. noen som kan hjelpe meg med å finne baser i løs vekt???:) håper dere skjønner problemet mitt. mvh emil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 http://www.hellanor.no har Recaro i norge, hør med dem. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg