Gå til innhold

Hvor er det best å selge et sjeldent prosjekt?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg har en 78-modell Oldsmobile Starfire 3,8l V6 som har rådebank og derfor trenger motoroverhaling pluss en del annet arbeid. Jeg har også noe ekstra deler, som et sett felger, to sett dekk som nesten ikke er brukt, reparasjonshåndbøker, skjermer (de som sitter på er rustne nederst, akkurat som døra og bakskjermene, ellers er det faktisk svært lite rust). I tillegg har jeg en del ekstra, som pluggsett, viftereimer og lignende slitedeler. Alt til bilen kan skaffes forholdsvis rimelig og greit fra USA. Og selvsagt dukket denne rådebanken opp like etter at en overhaling av toppene var fullført!:( Hvor bør jeg avertere noe sånt for å prøve å få igjen noen av pengene jeg har betalt for bil og deler? Eller eventuelt få byttet den i noe litt mindre morsomt, men kjørbart... Det fins visstnok bare 3-4 av denne modellen i Norge. Den ser forresten sånn ut:

starfire10.jpg

starfire6.jpgstarfire2.jpg

starfire5.jpg

Endret av MediaSUV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

V8 blir ikke godkjent, mente Amcars tekniske konsulent. Bilen måtte jo tas inn som bevaringsverdig fordi jeg ellers måtte hatt papirer som ikke fins (på bremser osv.). Men nyere V6 vil funke og skal visst være "bolt on". Kanskje noe å vurdere... Jeg har egentlig ikke så lyst til å selge den, bilen er dødsstilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, Bead-Lock, nå vet jeg hvor du bor! ;) Rotet meg inn på kjempetråden din, og jeg har sett den pickupen og bussen i forbifarten fra E-18! :D

:D

Å, så det er sånn import greie...:drunk:

JA, da er det bare å spa fram en sånn v6 motor...

Fikser du ikke byttet selv, vet du hvor du kan få hjelp...:thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider