ivers Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by Skillz2k Sier noe om at noen mener bilen din ser ut som om den skal stoppe eller kjøre av veien når som helst!! Din bil ja ? Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radic Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Kjekke de der! Slepetauet funka fint når jeg trengte det. Og kitet er ypperlig til å bøffe bensin med :D Siter Drive carefully. 90% of the people on the road are caused by accident. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A4TQ Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Den der så jo kjekk ut. Hvor kan man få kjøpt det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 er mere bekymra for selve kroken en for det elastiske tauet.. trur det ryker sist Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 synes det var en bra gave jeg... har flere ganger vurdert å kaste ut førstehjelps-kitet mitt i bilen men har latt det ligge, man vet aldri når man får brukt for det.. Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crustynutz Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 glimrende kit det der! kjøpte meg bil idag. en camry 88 2.0l xli noe av det første eg skal invistere i e nokke ala det der. førstehjelpskrinet e jo ett MUST. det e difitnitiv noe som e bra å ha med seg ass! Siter - Toyota Camry 2.0l XLi 1988 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Originally posted by k9v Kjører du Ford? Konge kommentar! Tenkte det samme ! :D Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg