Gå til innhold

Forslag til farge på lakkering ?

Ranger emnet

mad1ass

Anbefalte innlegg

Skal levere bilen inn til lakkering..

Noen som kan forandre fargen til sort/grå??

316i.jpg

Tenkte litt på en "grålig sort" farge på bilen og helt sort panser, tak, bagasjeluke og astolper... ?

Eller kom med forslag på hyva som kan bli bra =)

På forhånd, takk :)

Kanskje noe som dette :

biglb7.jpg

Endret av mad1ass
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte kanksje på en litt mørkere grå farge...

Du hadde ikke klart å få denj litt mørkere?'

Men tak får tipset.. Fikk en liten pekepinn på hvordan det blir =)

Selvsagt, jeg er ingen ekspert på photoshop. Men det er bare gøy å prøve ut litt. :)

Her er litt mørkere grå:

316imodd2.jpg

Og med det samme jeg holdt på så laget jeg noen flere fargekombinasjoner som kunne blitt stilige også. ;)

316imodd3.jpg

316imodd4.jpg

316imodd5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 blir jo fint i mørk grå med masse effekt og metallic, evt. flakes, og skikkelig blank, tenker litt sånn mørkere enn koksgrå, men med litt mere effekt og bling...

Så en E30 Touring slik...

Syns fint lite om panser i svart, ser ut som du har skifta panser og ikke råd til å lakke det, skikkelig fin måter å få bilen til å se løen ut.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 blir jo fint i mørk grå med masse effekt og metallic, evt. flakes, og skikkelig blank, tenker litt sånn mørkere enn koksgrå, men med litt mere effekt og bling...

Så en E30 Touring slik...

Syns fint lite om panser i svart, ser ut som du har skifta panser og ikke råd til å lakke det, skikkelig fin måter å få bilen til å se løen ut.

Det blir jo litt smak og behag, men må egentlig si meg litt enig der. Jeg ville nok heller gått for noe annet enn svart panser og tak, men her prøvde jeg bare å imøtekomme ønsket fra trådstarter. Så får han iallfall sett hvordan det blir. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider