mad1ass Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 (endret) Skal levere bilen inn til lakkering.. Noen som kan forandre fargen til sort/grå?? Tenkte litt på en "grålig sort" farge på bilen og helt sort panser, tak, bagasjeluke og astolper... ? Eller kom med forslag på hyva som kan bli bra =) På forhånd, takk :) Kanskje noe som dette : Endret Mai 15, 2009 av mad1ass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Mai 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 Kombinasjonen sort/grå.. Kanskje litt lysere grå enn du egentlig hadde i tankene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mad1ass Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 Tenkte kanksje på en litt mørkere grå farge... Du hadde ikke klart å få denj litt mørkere?' Men tak får tipset.. Fikk en liten pekepinn på hvordan det blir =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Mai 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 Tenkte kanksje på en litt mørkere grå farge...Du hadde ikke klart å få denj litt mørkere?' Men tak får tipset.. Fikk en liten pekepinn på hvordan det blir =) Selvsagt, jeg er ingen ekspert på photoshop. Men det er bare gøy å prøve ut litt. :) Her er litt mørkere grå: Og med det samme jeg holdt på så laget jeg noen flere fargekombinasjoner som kunne blitt stilige også. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 E30 blir jo fint i mørk grå med masse effekt og metallic, evt. flakes, og skikkelig blank, tenker litt sånn mørkere enn koksgrå, men med litt mere effekt og bling... Så en E30 Touring slik... Syns fint lite om panser i svart, ser ut som du har skifta panser og ikke råd til å lakke det, skikkelig fin måter å få bilen til å se løen ut. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Mai 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 E30 blir jo fint i mørk grå med masse effekt og metallic, evt. flakes, og skikkelig blank, tenker litt sånn mørkere enn koksgrå, men med litt mere effekt og bling...Så en E30 Touring slik... Syns fint lite om panser i svart, ser ut som du har skifta panser og ikke råd til å lakke det, skikkelig fin måter å få bilen til å se løen ut. Det blir jo litt smak og behag, men må egentlig si meg litt enig der. Jeg ville nok heller gått for noe annet enn svart panser og tak, men her prøvde jeg bare å imøtekomme ønsket fra trådstarter. Så får han iallfall sett hvordan det blir. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 Var ikke ment som krittisering, bare som ett tips etter min smak, hva man gjør med det tipset er ens eget problem :-) Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Mai 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 Var ikke ment som krittisering, bare som ett tips etter min smak, hva man gjør med det tipset er ens eget problem :-) Neida, jeg skjønte hva du mente. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mad1ass Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 Er egentlig enig i det at det ikke ble helt bra med sort panser... Men takk for tipset =) Har du kanskje noen andre forslag på hvordan farge som kan bli fint? Trenger jo selvfølgelig ikke 2-farge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mai 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 hadde lett valgt den hvitfargen fra nyeste m3'n.. + xenon.. det er en fin kombinasjon! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mai 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 E266 nova sort metallic, fin farge som ser mørkegrå ut med prikker i om dagen! om kvelden ser den mørkere ut med prikker i lakken:) utrolig fin farge.. jeg skal bruke denne fargen på mitt prosjekt når den blir ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mad1ass Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Noen som kan skjifta fargen til sort matt... Kanskje med krom lister og speil ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg