Andeh Skrevet Mai 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 Heisann :P er en rimlig ny BMW eier og har ett lite spørsmål nå som jeg skal fylle på olje. Hvor mye olje skal jeg fylle på? Skal ikke egentlig dette være et lukket system, som betyr at jeg kan ha en lekasje? Siter BMW E36 318IS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slimdiaz Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Heisann :P er en rimlig ny BMW eier og har ett lite spørsmål nå som jeg skal fylle på olje. Hvor mye olje skal jeg fylle på? Skal ikke egentlig dette være et lukket system, som betyr at jeg kan ha en lekasje? ring til et lokalt bmw merkeverksted, de skal ha de opplysingene du trenger, og hvilket filter du trenger, husk alltid når du skifter olje og skifte også oljefilter Siter 1997 BMW E39 Sedan 2001 Opel Astra G Stv (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Heisann :P er en rimlig ny BMW eier og har ett lite spørsmål nå som jeg skal fylle på olje. Hvor mye olje skal jeg fylle på? Skal ikke egentlig dette være et lukket system, som betyr at jeg kan ha en lekasje? E36 318is skal ha 5 liter olje, dette er med oljefilter i. Spørsmål nr 2 skjønte jeg ikke.:tannløs: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slimdiaz Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 ikke jeg heller, det var ikke jeg som skrev det.... Siter 1997 BMW E39 Sedan 2001 Opel Astra G Stv (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 ? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Schizofren? ;P Tenker du på om motoren bruker olje hvis nivået på oljepinnen blir lavere? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conan666 Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Alle biler skal bruke olje, men hva et akseptabelt oljeforbruk er kommer litt an på bilmerket. bmw pleier bruke litt, uten at det er feil. Siter Conan den uberørte. FTW, like i give a shit. X antall BMWer 2 Harley D. 70 Buick Skylark GS Coupe M NOS 69 Pontiac Firebird 454 cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg