Vangstuen Skrevet Mai 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 Hei Skodafolk! Jeg lurt på hvordan lager subwooferkasse i reservehjulrom? Min bilen er Skoda Octavia 2002. Siter VW Golf Stv 2008. VW Bay Van 1978 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mai 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 Hei sann, det jeg gjorde når jeg laget anlegget i hjul brønnene var at jeg satte subben i kassen med ellementet oppover og bygget den opp så den står stødig og skjærte hull i den plata som blir nytt gulv, gulvet ble 12cm høyere opp men veldig bra :) bilde Jeg ser at jeg ikke har bilde at den i hjul brønnene men det blir det samme prinsippet som bildet, bare at jeg laget først en kasse utenom brønnen, (som på bildet) Acoupe har gjort det samme i sin bil, se flere bilder der :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangstuen Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 Takk. jeg lager kasse til sommer. Siter VW Golf Stv 2008. VW Bay Van 1978 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mai 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 Hei igjenn, mulig jeg forklarte med litt dårlig istad, mente at du bruker orginal kassen til subben og setter den nede i hjulbrønnen bare, også bare bygge gulvet oppe der igjenn... Lykketil.. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg