KristianF85 Skrevet Mai 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 Hei. Jeg har orginale høytalere fra vw i min golf iv. I går drev jeg og kobla litt anlegg, har en sub som jeg kobla til. Etter dette var montert spillte musikk i mens jeg stillte inn equalizeren på spilleren. Men da tok den ene høytaleren kvelden, den spiller bare av og til og når den første spiller er det bare skurring og slikt. Er dette et tegn på sprengt høytaler? Dersom det er dårlig kontakt i ledning vil vel høytaleren spille greitt når den får strøm lr? Er ikke helt sikker på om jeg fikk frem poenget mitt her men, håper noen kan prøve å svare på dette:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 Stor sjanse for at høgtaleren er sprengt ja. Men for å væra sikker, kan du koble til ein av dei andre høgtalerene du har. (selfølgeligt på den plassen det skurrer.) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg