JeanDaniél Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Er vel sjapt å reise over til sverige også fra Våler eller?:) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Det heter kjapt:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Og du pisser nok over til Sverige:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 samme Faen det:D Så det er 5min så er du der liksom?:D Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Ikke kjempelangt hvertfall, litt usikker på den nøyaktige avstanden;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastlane09 Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 samme Faen det:D Så det er 5min så er du der liksom?:D heheh Skal du handle deg snus?!? Siter Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2 Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Nedover du eller Espen? Jepp. Hvertfall lørdag, søndag også om været holder ;) Er vel Kjapt å reise over til sverige også fra Våler eller?:) Er vel rundt 1t 15min tror jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Får se om jeg klarer å komme meg av gårde på lørdagen da :) Jeg og Sandmo drar vel sammen oppover, så plass til flere i "kolonna" Fastlane (: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Jepp. Hvertfall lørdag, søndag også om været holder ;) Woho:) Da får jeg møtte den mystiske Incognito:D Kanskje:op: Får se om jeg klarer å komme meg av gårde på lørdagen da :)Jeg og Sandmo drar vel sammen oppover, så plass til flere i "kolonna" Fastlane (: Stemmer det ja:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Woho:) Da får jeg møtte den mystiske Incognito:D Kanskje:op: Med mindre han bestemmer seg for å luske rundt etter deg da :op: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Med mindre han bestemmer seg for å luske rundt etter deg da :op: Kan luske rundt så mye han vil, så lenge han ikke hopper på meg bakfra og voldtar meg:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Får se om jeg klarer å komme meg av gårde på lørdagen da :)Jeg og Sandmo drar vel sammen oppover, så plass til flere i "kolonna" Fastlane (: Plass til meg i klonna og? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Plass til meg i klonna og? :) Of course ^^ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Med mindre han bestemmer seg for å luske rundt etter deg da :op: Kan luske rundt så mye han vil, så lenge han ikke hopper på meg bakfra og voldtar meg:) Hehe, skal luske meg rundt hele helgen jeg. Ikke si et pip. Så skal jeg legge ut mange stalker-bilder av dere på mandagen (Skal vel huke tak i noen av dere om jeg kjenner igjen dere :p ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Se etter en rund jævel, der har du meg:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg