Zaronn Skrevet Mai 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 Har søkt og funnet en del tråder om emnet. Men de var gamle og med sprikende svar. Så jeg prøver en ny tråd. Så, hvilket ruststopp middel er det som er det aller beste å bruke? Det er da snakk om smårust som er slipt helt ned. Men vil gjøre alt for at det ikke kommer tilbake noe rust.Så jeg vil ha på noe der som virkelig fungerer. Fant jo noe ved søk, ferromax corofix, ferromax rustkiller, rust-oleum, rustbjørn, rust bullet og brunox. Fungerer noe av dette her? Eller er det noe bedre å bruke. Hva bruker de seriøse lakkeringsverkstedene? Noen av dere her som kan svare kanksje? Hvis jeg bruker ett rust stopp middel, bør jeg grunne med rustprimer før sparkling da? Eller kan jeg sparkle rett på ett slikt ruststoppmiddel? På forhånd mange tusen takk for hjelpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Mai 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 Rustbullet/rustmelk funker fint;) har du slipt vekk all rust kan du bruke syregrunning å ;) Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaronn Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 Hm, har faktisk lest at rustbullet er dårlige greier og jeg. Så vet ikke hva jeg skal tro :drunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet Mai 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 Jeg syregrunner alltid da jeg har slipt ned til bart metall =) Det har til dags dato ALDRI kommet tilbake noe rust! :-D Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaronn Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 Det er igjen noen små porer, og jeg tror ikke jeg kan slipe ned noe mer.Redd det blir tynt med metall da. Så jeg tror kanskje det er best å ha på noe ruststopp middel. Hvis det finnes noe som funker vel å merke. Så, vet ikke helt hva jeg bør gjøre og bruke. Alle tips mottas med stor takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg