RoyMidt Skrevet Mai 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 jeg kappet fj?rene , hvis politiet stopper meg. er det noen som vet straffen der? hva skjer lizm ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet Mai 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 De spør om å få se vognkort. Dersom de sier noe på senkingen sier du bare at du ikke har fått vist bilen siden du gjorde det i går. Dermed får du henvisning om visning hos BT. Ingen bot eller noe sånt her. Men dersom du skulle bli stoppet i teknisk kan du få større problemer... Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Mai 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 Hvorfor ikke bare kjøpe senkefjærer?! Koster vel ikke mange kronene. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoyMidt Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 ja, det koster ikke mye men 40 mm senk syns ikke noe særlig vel. jeg har 2og en halv ringer igjen på demperne, jeg skal kappe mer foran i morra. hey takk for tipset, men hva skal jeg si hvis de spør om det er kappa fjœrer eller senkesett , jeg bor i en veldig liten by Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg