Flippin Skrevet Mai 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 Ved enkelte tilfeller får jeg ikke start på bilen,som forøvrig er en 1999 a4 1.8 turbo. starteren går å det lukter bensin. men vil bare ikke starte. etter en stund med å vri den på starteren starter den plutselig. noen som har vært borti det samme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Mai 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 sjekk pluggene dine Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 sjekk pluggene dine Har du vært borti det før? Mest sannsynlig bare plugger? tenkte på alt annet jeg...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 da er plugger byttet,bensinfilter også....den er like dan....noen som har andre forslag eller vært borti lignende? sjekk pluggene dine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 bumper denne....ingen som har noen tips?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Har egentlig samme problemet med min, 1998 modell og har ikke turbo.. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Hva har du prøvd eller gjort da? Har egentlig samme problemet med min, 1998 modell og har ikke turbo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 har du gnist til pluggene? tatt av slangen og sett om det kommer bensin? du sier starteren går, men tar den på startkransen eller bare spinner den? Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 hender at startsperra kødder til. Slå litt på rattstammen. Røsk litt i hendelen for vindusviskeren. Da hender det at bilen starter. Det var slik tilfellet var på broderens audi, viste seg at det var to ørsmå frynsete ledninger som hadde problem med kontakten. Disse går til startsperra. Mener det skal være egen tråd på dette på bilforumet. Søk litt, så finner du ut. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Om startsperrelampa lyser/blinker så er det den som kødder. Ellers, sjekk bensintrykk, en kompis som ikke fikk start på sin, lukta bensin, tente litt, og det kom bensin i slangen, men pumpa greide ikke levere nok trykk. Det var på 1,6 da men er vel sikkert lignende pumpe, får skifta den baki kofferten, litt morsomt feste på umpa å sette på plass igjen. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 har hatt samme problem og det er tenningsmodulen som er fuckd. min blir slik hvis jeg bunner gassen for den har naad 90 grader. en gang gjikk det ei uke for jeg fikk start. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 okey....mange gode svar:) da har jeg noen fler feilsøkingstips:) det er bare en sjelden gang det skjer. virker som når den har vært skikkelig varm. drar jeg den lenge på starteren kommer den sakte men sikkert. men skal jo ikke være sånn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Hva har du prøvd eller gjort da? har ikke prøvd så noe, men skal prøve og bytte tennpluggene :) Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 de bytta jeg.....hjalp ikke:( har ikke prøvd så noe, men skal prøve og bytte tennpluggene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 Hvordan så de gamle tennpluggene ut? Mye sot? Bilde? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg