dirtyharry Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 min og er sånn.. treg å starte når motoren er lunken.. mellom kald og 90 grader liksom.. er tempføleren min som er gåen. fått feilkode.. men har ikke fått skiftet enda. hehe.. utrolig irriterende når den er treg å starte. regner med det forsvinner når temp føler er skiftet.. så en annen tråd her tror den heter G62 Siter Audi A4 1,8TS 98 mod. X audi 80s 1,8 88 mod X audi 80 1,8 82 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 Ja jeg fant den tråden jeg også): kjøpte føler på møller. 493 kroner...lett å bytte å har ikke sett noe til problemet siden:D min og er sånn.. treg å starte når motoren er lunken.. mellom kald og 90 grader liksom.. er tempføleren min som er gåen. fått feilkode.. men har ikke fått skiftet enda. hehe.. utrolig irriterende når den er treg å starte. regner med det forsvinner når temp føler er skiftet.. så en annen tråd her tror den heter G62 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg