Gå til innhold

Min nye civic

nissan gtr

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Nå som jeg er en stolt Honda Civic eier, er det en glede å bli en del av Civic eierene her på formet.

Her er noen bilder av min Civic!

40646

my cars - Bilforumet Galleriet

OGSÅ KOMMER DELEBILEN!

Den første bilen er en 1993 DXI som er eid av en eldre asker kvinne frem til den kom i mine hender. den har kjørt 190000km med ordentlig vedlikehold! og den er EU ok til 2011 uten noen anmerkninger. 99.9% rustfri.

Den andre bilen er en 1992 Lsi delebil.

dette blir et to årsprosjekt da jeg er 16. Kom gjerne med forslag til endringer på bilen! PS: trenger tips fra gutta her som kan disse bilene=):helpme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du har vettet i behold og velger Honda :D

Er selv ikke så altfor glad i denne Civicen, og heller ikke sedan, men gratulerer...

Og hvorfor trenger du delebil? :S

Men hva kan du gjøre? Lakker alt av sort plastikk (Utvendig selvfølgelig) og få på noe diskre styling.

Også få tak i noen felger som passer til bilen + litt senk (Ikke for mye, da vil det se harry ut =P )

Endret av CivicLars

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hadde ikke alt av penger da je kjøpte bilen =)

Men den var grei for 15 lapper da. Hadde selvfølgelig kjøpt meg en vti, om jeg hadde penger=)

Delebilen fikk jeg for 2 lapper, noe jeg sa ja til. Nå har jeg revet av de stygge listene bak på den + foran. og konventert vinduene til el-system.

takk for tipsene=) vurderer å få tak i spoileren fra delebilen også. Vil ikke kjøre for mye jallha da.

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16901648

hva syns dere om disse felgene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De felgene er bestilt=)

Men hr du noen tips om hvordan jeg bør fjerne civic emblemet bak på bilen uten at det sitter igjen lim?

Usikker på hvordan far gjorde det på min bil (Og det syns ikke i det hele tatt), men hvis du sjekker ut her http://www.bilforumet.no/lakk-karosseri/175189-fjerne-limrester-emblem.html så får du tips

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider