Gå til innhold

Har kjøpt meg Audi 100

Ranger emnet

SBaL

Anbefalte innlegg

Ja. Tittel sier alt.

Har kjøpt meg en '92 Audi 100 Avant 2.8l med quattro. :D

Bilen er desuten velutstyrt og pent behandlet. Er gått 188 000km, noe som ikke er så værst med tanke på alderen.

Har gått i Lillehammer området siden den hvertfall var 2 år gammel.

Den er også noe senka, noe jeg syntes gjore utrolig mye for bilen. :D

Audi100Quattro1.jpg

Audi100Quattro2.jpg

Audi100Quattro3.jpg

Audi100Quattro4.jpg

Audi100Quattro5.jpg

Audi100Quattro7.jpg

Audi100Quattro8.jpg

Audi100Quattro10.jpg

Audi100Quattro9.jpg

Spilleren som er der er forsåvidt bare midlertidig. Måtte bare hive den i siden blåpunktspilleren som var der fra før av ikke virket så bra.

Litt usikker på om setene var orginale (ikke at man ser dem særlig bra på bildene), eller om de kommer fra noe annet. Forige eier var heller ikke sikker på dette.

Har bare ikke sett dem i noen andre audi 100 vogner.

Var en bekjent av meg som mente det var recaro, men, ja.

-'12 Citroën DS3 Sport

X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt) ,X -'95 Citroën ZX 2.0 16v (Solgt), X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt), X -'93 Audi 100 Avant 2.8 Quattro (Solgt), X -'90 Volvo 240 2.3GL Sedan (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med bil. Så flott ut, og bra KM.

Husk på at med ny spiller så er det obligatorisk at lyset i bilspilleren er rødt, slik som instrumentene i bilen. Værste jeg ser når folk har rødt lys i instrumentene og blått, glorete lys i spilleren.

/Hit

Inside every small problem is a large problem struggeling to get out.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og takk :D

Planer? Vet ikke egentlig. Har litt lyst til å få lys soting på rutene og.

Tror det kunne gjort seg. Ellers har jeg ikke tenkt noe særlig.

Ja.

Skulle gjerne hatt en spiller som passer inn med resten av bilen.

Men jeg vil også gjerne at den har signal utganger til både front, bak og sub. Og da gjerne også at den tar mp3 cd'r, eventuelt med usb inngang bak. Så må nok lete litt.

Noen forslag kanskje?

Endret av SBaL

-'12 Citroën DS3 Sport

X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt) ,X -'95 Citroën ZX 2.0 16v (Solgt), X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt), X -'93 Audi 100 Avant 2.8 Quattro (Solgt), X -'90 Volvo 240 2.3GL Sedan (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider