Gå til innhold

Bruk av flere merker

Ranger emnet

Amatør1

Anbefalte innlegg

Jeg bruker Duraglossprodukter på bilen, og disse produktene bestilte jeg fra England.

Av polishprodukter er det snakk om:

# 105 Total perfromance polish

# 113 (#111) Wet look clear coat polish

#105 er vel både lakkrens og polish, mens #113 er en ren forsegler.

Så da mener jeg at jeg skulle hatt noe som fjerner småstriper. Til det funker sikkert #101 eller #671 fint, men jeg synes det blir dyrt å bestille fra England (http://www.ccs-inc.co.uk)

Hvor lurt er det å begynne å blande inn andre merker, når jeg har allerede har kjøpt inn DG produkter for flere sesonger frem i tid?

Via Golfbil sin klistede tråd får jeg bekreftet det jeg allerede vet; at DG kun kan skaffes ifra England:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Duraglossprodukter på bilen, og disse produktene bestilte jeg fra England.

Av polishprodukter er det snakk om:

# 105 Total perfromance polish

# 113 (#111) Wet look clear coat polish

#105 er vel både lakkrens og polish, mens #113 er en ren forsegler.

Så da mener jeg at jeg skulle hatt noe som fjerner småstriper. Til det funker sikkert #101 eller #671 fint, men jeg synes det blir dyrt å bestille fra England (http://www.ccs-inc.co.uk)

Hvor lurt er det å begynne å blande inn andre merker, når jeg har allerede har kjøpt inn DG produkter for flere sesonger frem i tid?

Via Golfbil sin klistede tråd får jeg bekreftet det jeg allerede vet; at DG kun kan skaffes ifra England:-(

Nå selger både scandicshine.no og Blankbil.no Duragloss i norge, og er det noe de ikke har kan de skaffe det.

Skal du fjerne striper/riper for hånd er Meguiars sin scratchx bra, og som du da sikkert skjønner gjør det ingen verdens ting om du blander merker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå selger både scandicshine.no og Blankbil.no Duragloss i norge, og er det noe de ikke har kan de skaffe det.

Skal du fjerne striper/riper for hånd er Meguiars sin scratchx bra, og som du da sikkert skjønner gjør det ingen verdens ting om du blander merker:)

....!

Hvor lenge har disse holdt på?

Takk for svaret T-G-H!

Jeg synes det er greiest å bestille fra Norge, som dere skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....!

Hvor lenge har disse holdt på?

Takk for svaret T-G-H!

Jeg synes det er greiest å bestille fra Norge, som dere skjønner.

Scandicshine har vel eksistert siden 2007 og Blankbil er gamle Wærp Trading, og de har vel holdt på en stund de og.

Alltid best å støtte norsk næringsliv:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider