Wold-Hansen Racing Skrevet Mai 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 Hei. I mitt instrumentpanel har jeg følgende klistremerke: Noen som kan fortelle meg hva som står her? Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 Noen som har noen gode ideer? Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 Siden det er en japansk bil, antar jeg at det er japansk skrift? Isåfall, det beste er nok å vise det til noen japanere, kanskje på en sushi-restaurant? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 Hadde håper noen her inne kunne fortelle meg hva det står der, men det ender nok med at jeg må gjøre noe sånt ja... Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nemorzuz Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Det er både Hiragana og Kanchi tegn der. Skal sende det bildet til en kompis av meg. Han kan japansk. Men kan bli vanskelig med kanchi tegn. Det er de som også brukes i kina. Mere komplisert det. Men skal prøve. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg