Gå til innhold

Forskjellen på ambiente,ambition og attraction?

Ranger emnet

Nitrisious-E

Anbefalte innlegg

kjøp en 1.8T du så har du jo en ganske sprek bil forsåvidt. Finnes vel i 1.6 1.8 og i 1.8T. Men skal du ha en 1.8T som første bil blir det jo ganske masse penger du må ut med. Gud vet at A3 i seg selv er en dyr bil å forsikre til og med som 1.6liter versjon. 1.8T versjonen koster jo enda mer igjen. Vet ikke hvor mye penger du har jeg men må ut med endel penger for den.

Men A3 er beste bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by a3fanatic

kjøp en 1.8T du så har du jo en ganske sprek bil forsåvidt. Finnes vel i 1.6 1.8 og i 1.8T. Men skal du ha en 1.8T som første bil blir det jo ganske masse penger du må ut med. Gud vet at A3 i seg selv er en dyr bil å forsikre til og med som 1.6liter versjon. 1.8T versjonen koster jo enda mer igjen. Vet ikke hvor mye penger du har jeg men må ut med endel penger for den.

Men A3 er beste bil :D

Ja det er sikkert og visst!

Blir nok en 1.6 tenker jeg ja, er ikke millionær heller. :( Har nærmere 100.000;- å bruke bil på snart. Regner med å ha 120'K til en 97 mod. Da burde jeg være sikra A3. Forsikringa kommer nok til å stå på far min! :D Får se..

Regner med at det med forskjellen på de 3 modellene bl.a har med forskjellig ustyr og hvordan karroseriet er osv sikkert?

- 03 S3

x 97 A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by a3fanatic

kjører selv en a3 97 1.6. Må bare si at jeg liker bilen godt. for 120k bør du kunne få deg en bra a3 '97 i enten 1.8 eller 1.6. Forsikringen vil ligge på 7-8k i året med kasko hvis den står på far din regner jeg med.

OK, hvor gammel er du da, og hva ligger forsikringen på?

Far min har en A6 2,5 TDI hvor han betaler 7-8K..Så det blir vel noe rundt der i forsikring på han ja. visst ikke enn 20-30K på meg sa han!:eek:

- 03 S3

x 97 A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 19år. Forsikringen ligger på ca 7 tusen enplass når den står på foreldrene mine. Var på forskjellige selskap å hørte med forsikring osv. Varierte fra alt fra 15000,- til 35 000,- å la den stå registrert på meg.

A3 er generelt dyr å forsikre p.ga svært mange ulykker med akkurat den biltypen (a3 eiere kjører som svin tydligvis??). Var godt fornøyd med den prisen jeg fikk forsikringen på tilslutt

Uansett..A3 er en nydelig bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nitrisious-E

Regner med at det med forskjellen på de 3 modellene bl.a har med forskjellig ustyr og hvordan karroseriet er osv sikkert?

Er kun forskjellige utstyrspakker, ikke noe forskjell på karroseriet.

Står mye om det i denne linken, og ellers på nordicaudi.com:

http://www.nordicaudi.com/php/forum/showflat.php?d=f&Cat=&Board=A2&Number=316859&Search=true&Forum=All_Forums&Words=ambiente&Match=&Searchpage=0&Old=allposts&Main=179804&Limit=25#Post316859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ambiente = comfort utgaven

Attraction = ribba basis utgave

Ambition = sportspakke

Disse navnene angir med andre ord hva slags utstyrs pakke det er på bilen og ikke hva slags motor det er i de.

En grei 1.8T `97 kan man få ned mot 145.000.-

Mest for pengene må antageligvis bli en Ambition 1.8T

* ex 1998 A3 1.8T Ambition eier *

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider