Gå til innhold

Forskjellen på ambiente,ambition og attraction?

Ranger emnet

Nitrisious-E

Anbefalte innlegg

Originally posted by Gringo

Ambiente = comfort utgaven

Attraction = ribba basis utgave

Ambition = sportspakke

Disse navnene angir med andre ord hva slags utstyrs pakke det er på bilen og ikke hva slags motor det er i de.

En grei 1.8T `97 kan man få ned mot 145.000.-

Mest for pengene må antageligvis bli en Ambition 1.8T

* ex 1998 A3 1.8T Ambition eier *

Takk for en enkel og oversiktlig forklaring!;)

Får bare begynne å spare til en 1.6 ambition jeg nå da!:D 1.8T rekker jeg nok ikke å spare til sommeren tenker jeg. Har vel nærmere 100' snart. + pengene jeg får for furiaen..

Mye gav du for A3'en din da Gringo? Og hva er den verdt nå?:rolleyes:

- 03 S3

x 97 A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Gringo

Ambiente = comfort utgaven

Attraction = ribba basis utgave

Ambition = sportspakke

Disse navnene angir med andre ord hva slags utstyrs pakke det er på bilen og ikke hva slags motor det er i de.

En grei 1.8T `97 kan man få ned mot 145.000.-

Mest for pengene må antageligvis bli en Ambition 1.8T

* ex 1998 A3 1.8T Ambition eier *

Ambition...hva mener du med at det er en sportspakke? har den stivere understell? Senka mer enn de andre? Hvordan ser jeg egentlig forskjellen på en ambition en attraction og en ambiente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by a3fanatic

Ambition...hva mener du med at det er en sportspakke? har den stivere understell? Senka mer enn de andre? Hvordan ser jeg egentlig forskjellen på en ambition en attraction og en ambiente?

Senket ca. 1.5 - 2 cm , stivere, 3 eket skinnratt, sports stoler, skinn gearkule.

Jeg mener å huske at det kun er Ambition som er levert med 3 eket skinn ratt.

Btw; Kjøper du senkesett til denne så må du huske på å trekke fra orginal senkingen. Feks; 40mm senkesett senker en Ambition ca 2 - 2.5 cm.

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nitrisious-E

Takk for en enkel og oversiktlig forklaring!;)

Får bare begynne å spare til en 1.6 ambition jeg nå da!:D 1.8T rekker jeg nok ikke å spare til sommeren tenker jeg. Har vel nærmere 100' snart. + pengene jeg får for furiaen..

Mye gav du for A3'en din da Gringo? Og hva er den verdt nå?:rolleyes:

Jeg ga 205.000.- for den når den hadde gått ca 50.000km Solgte den for 215.000.- når den hadde gått litt over 60.000km ( om jeg husker km stand rett da .... ).

Bilen hadde da fått, Sachs senksett og dempere, 205/45-17 Momo hjul med dekk, full ProjektZwo styling pakke ( front, hekk og side skjørt ) og SKN chip.

Bilen burde ligge på rundt 170 - 180.000.- i dag om km er i underkant av 100.000 km.

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider