Gå til innhold

Super DTM på 940

Ranger emnet

Gillern

Anbefalte innlegg

Hallo! har kjøpt meg 18" super dtm og ser at jeg må valse litt for å få plass. Vil den kanten oppi bakre hjulhus skrape/slå nedi, eller kan det gå akkurat?? Har ikke lyst til å herje så alt for mye med tanke på rust.

Takker for svar

Hilsen André

1998 940 GL

1992 740 SE(turbo) solgt

1991 740 GL solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver med dette selv nå, burde holde med å skjære inn til punktene.

men tror jeg skal valse opp skikkelig med en gang. Noe drit om det akkurat ikke skulle gå.

Har sett før noen som har volvoemblem i senter på DTM felga. Hvor skaffer de det?

Org volvo passer jo ikke. Ikke den gamle typen hvertfall. den nye er noe større, den man bruker?

EDIT

Er ikke farlig å skjære og kutte i skjermen så lenge du gjør skikkelig arb etterpå med grunning og lakk osv. Gjerne tykk og fin tektyl også :D

Endret av Turbokassa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vaffal valsing på meg, valsespesialisten kommer til oslo i slutten av mai.. Så får vi se hvordan det blir:)

Kapslene er jo helt tomme, må vell gå ann å finne et emblem å lime på inni der?? Jeg får forhøre meg på Volvo en dag når felgene passer:m'm:

Blir masse grunning og tectyl på meg!

1998 940 GL

1992 740 SE(turbo) solgt

1991 740 GL solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir valsing på meg å, gidder ikke ta sjansen på å måtte ta det opp igjen om det blir for dårlig plass etter bare kutting.

Får ikke noe senterkopp-emblem løst, bare senterkopp på volvo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider