forgot10 Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2011 Ja, så det på MECA i Kristiansand, de hadde bare den platen under girkassen :( Men men.. Hørte fra en annen Audi-eier at det går ann å bestille slike i alu, gir det noe ekstra beskyttelse egentlig? Og tilbake til hva jeg har gjort.. Jeg fikk ikke tatt noen bilder av senken enda, skal se om jeg får tatt noen imorra ;) Jeg har nå amatør-garasje-lakkert panseret og er ganske fornøyd jeg slenger med en teaser på det lengre ned i bildeserien.. :) Så har jeg fått montert ekstralysene, og har noen bilder av det og! :) Skal begynne å samle på disse, hehe! Har minimum 2 sett hvert år ;) Her har vi driftstemp'en med den billige eBay-føleren: Men oljetempen er veldig normal: og ja, instrumentene er slitt, har bestilt nye plasmaskiver fra MoMan.pl :) grunnen til jeg har bestilt nye lister: Jeg vet at mange ikke kan fordra lyktene mine... Men fugler....? C'mon.... Diverse bilder av ekstralysene og hvordan de er festet: Måtte flytte servooljekjøleren opp: Mens jeg lakkerte panseret fikk jeg besøk av en hyggelig liten skapning.. Mobilen fikk ikke fanget fargene skikkelig, men den var hvit, grå, rød og blå Facinerende skapning, tror den gikk på LSD og hadde sniffet neglelakk! :P Oooooog her har vi teaseren: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2011 Jeg har et spørsmål som ikke er viktig nok til en ny tråd, så jeg spørr her :) Når jeg spylte kjølesystemet hadde jeg ikke nok vann på tanken så vannpumpa lagde noen helt fryktelige hylelyder.. var sånn i ca 30 sek til sammen.. Tok vannpumpa skade av det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2011 Tviler på den tok skade av det. Er du sikker på at det var vannpumpen som lagde lyd? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2011 ikke helt sikker, men tenkte det kunne være den siden lyden kom fra det området og jeg spylte systemet :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2011 Nå kommer det litt mer bilder, men det er ikke de beste ettersom jeg er på ferie i Sunnmøre! :) Så det er stort sett bare bilder tatt fra turen opp! :) Så kjøpte jeg ny sub-kasse på veien opp, ganske lik jeg hadde tidligere, men 1 eller 2 år nyere ;) Måtte stoppe å nyte utsikten: Her kan man se 60/35 senk, men skal ha meg nyere, hardere og kortere dempere når jeg kommer hjem fra ferien, så blir kanskje litt lavere da ;) Så det var den korte oppdateringen nå.. :) Tenkte å legge ut noen sammenlikningsbilder senere, men tenkte å la den sige litt ned først :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2011 Så har jeg bestilt noen deler som jeg tenkte å meddele med dere! :) Jeg har ikke hentet de på posten enda, men gjør det når jeg er tilbake fra ferien ;) - Temperaturgiver - Ny girspakmansjett - 2x fjærbeinslager foran - Øyelokk - Plasmaskiver - Øvre lister - Nedre lister Det er ihvertfall det jeg kommer på i farta, tror det var alt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet Juni 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2011 Hvor kjøpte du nedre lister? Ebay? Der handla iallefall jeg, så veldig bra ut, har ikke fått satt de på bilen enda da :p Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2011 Yes, eBay ;) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=330523792258&ssPageName=ADME:L:OU:MOTORS:1123 Gleder meg til å sette de på å se resultatet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2011 Update: - Bytta tempsensor, og det hjalp lite. Nålen viser fremdeles det samme. :( - Fått delvis montert plasmaskivene, turtallskiven passet ikke, men kontaktet MoMan, og de sender meg en ny skive som skal passe. Og det er på tide å finne frem sparkel, sandpapir og lakk, for jeg klarte å rygge uten å se ordentlig.. :P Og han andre fyren var ikke glad xD Var en BMW E36 som var offeret mitt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornjoran Skrevet Juli 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2011 Fin bil du har her! :) syynes neesten originale lykter er finere en de som du har der :) Gjorde seg veldig med å lakke panseret! Siter -Mercedes E250D S124. Godt utstyrt taxi. Sportline-karo, 4x el ruter, cruisecontrol, ASD,++ X -89 Mercedes 250D 400km, 88 Mercedes 250D 680km -95 Audi A6, 92 Audi 100 2.3, 76 Audi 80 1.6 LS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet August 2, 2011 Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 Min 2.6 ligger på 90-tallet. Men min bror sin 2.3 ligger godt over, samme med en bekjent sin 5`er. Virker som om 5`ere har større sjanse for å gå varm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet August 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 Fin bil du har her! :)syynes neesten originale lykter er finere en de som du har der :) Gjorde seg veldig med å lakke panseret! Ja, det er bra å få innspill! :) Hehe! Jeg liker de nye lyktene veldig godt, så de blir på :P hehe! Gir et mørkt design på fronten imotsetning til originale :) Og det liker jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet August 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 Min 2.6 ligger på 90-tallet. Men min bror sin 2.3 ligger godt over, samme med en bekjent sin 5`er. Virker som om 5`ere har større sjanse for å gå varm? Ja, du sier noe der.. Men før så var den perfekt på tempen.. Tror jeg skal bytte termostat for å være helt sikker ;) Takk for kommentaren :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet August 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2011 (endret) Har noen flere bilder som jeg tok i sommer.. :P Med mobilen, så det er dårlig kvalitet I noen av bildene er det noen folk, bare ignorer de, det kalles familie og venner... :P haha! Så synes jeg at motoren hørtes ut som en sliten gammel V8.. Jeg åpnet panseret, og hørte kraftig suselyd... Dette var synderen: Endret August 22, 2011 av forgot10concept Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet August 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2011 AAAAAAaaaaarrrgh! :@ Traff en dump i veien på lørdag! Og det resulterte i 2 ødelagte felger!!! Foran: Bak: Dumpen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg