forgot10 Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 Meeeen sliter litt med falskluft.. Gummislangen ligger under her: Og denne lager den høye sugelyder.. er det normalt? og motoren ruser seg litt når jeg sprayer litt startgass under her.. Ruser seg også hvis jeg sprayer på bakkant av motoren, her.. Noen lett måte å reparere dette på eller må jeg av med innsuget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 (endret) 1. del av problemet er fikset.. Fått tatt en titt på det, og det viste seg å være hull i den ene slangen ned til varmluften, den er nå byttet.. Ingen eksospottesmell på HEEELE testturen, (og null feil i diagnosen)... Meeen (fortsetter under bildene) (bilder fjernet) ... den er fortsatt dau rett etter kaldstart, virker som noe virkelig prøver å holde den igjen, det hjalp heller ikke å bytte pluggledninger fra delebilen.. Skal prøve Coil, Fordeler, fordelerlokk og rotor ved en senere tid, har ikke tid før ferien.. Endret Mars 17, 2011 av forgot10concept Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arius Skrevet Juli 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 Sjekket luftfilter og bensinfilter? Siter [Audi 90 Sedan 88 2.3 10v Q] [Audi 100 Sedan 94 2.5 TDi] [Audi S2 Sedan 94 2.2 20v TQ] [Audi S6 Avant 96 2.2 20v TQ] [Audi A8 Sedan 95 2.2 20v TQ] X:[Audi 100 Avant 93 2.3 10v Q][Audi 80 Avant 95 2.0][Audi S4 92 2.2 20v TQ][Audi 100 94 2.5 TDi] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Luftfilter ja! Men ikke bensinfilter, byttet det for ikke så veldig mange tusen siden.. :) Ca 15-20 000.. Så trenger jeg det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arius Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Luftfilter ja!Men ikke bensinfilter, byttet det for ikke så veldig mange tusen siden.. :) Ca 15-20 000.. Så trenger jeg det? Nei, skal være greit da med mindre du har fyllt møkk på tanken. Siter [Audi 90 Sedan 88 2.3 10v Q] [Audi 100 Sedan 94 2.5 TDi] [Audi S2 Sedan 94 2.2 20v TQ] [Audi S6 Avant 96 2.2 20v TQ] [Audi A8 Sedan 95 2.2 20v TQ] X:[Audi 100 Avant 93 2.3 10v Q][Audi 80 Avant 95 2.0][Audi S4 92 2.2 20v TQ][Audi 100 94 2.5 TDi] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 kanskje verdt en sjekk, den bensinpumpen suger jo alt mulig.. Sliter i harde svinger eller oppbremsinger når jeg har lite bensin.. Da dør den, så skal sjekk det senere. (har ikke tid til å kjøpe nytt ettersom jeg skal reise imorgen) Men skal det være relativt lett å blåse igjennom? Er det mulig å snu det oppned og helle bensin igjennom slik at drittet renner ut hvis det er tett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Etterlengtet video av dere andre tenker jeg.. :P Her har jeg en video av eksoslyden.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet September 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2010 (endret) Fant noen bilder av bilen som kjerringa hadde tatt! :P Tror jeg må senke bilen ja ;) Endret Mars 17, 2011 av forgot10concept Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet September 4, 2010 Rapporter Share Skrevet September 4, 2010 Pen bil dette :) Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2010 (endret) Så har jeg lagt inn noen LED i D-stolpen som lyser opp subben! :) Det bildet ble veldig blått, så jeg lekte med instillingene på kameraet for å få mer realistisk farge! :) Igår ankom lyktene jeg bestilte i Mai/Juni, noe som jeg trodde jeg hadde avbestilt.. ;) Så tenkte å se hvordan de ville se ut på bilen.. Ble egentlig rimelig fornøyd til min forbauselse.. :) Dette er lyktene: DAYLINE headlights AUDI 100 Typ 4C_ drl optic _black Bilder: Jeg VET at noen vil kommentere at de er stygge og ikke passer på bilen i det heletatt. Men så lenge jeg er fornøyd.. vell.. så er jeg fornøyd.. ;) hehe! Jeg liker å ha en C4 som skiller seg ut fra alle de som går på sørlandet :) Kommer nok flere bilder etterhvert.. (Må få tak i Xenon-hybrid-pærer med Halogen, Xenon og Argon.. De er sterkere enn Halogen, men klassefiseres ikke som Xenon) De kalles X Evolution.. :) Endret Mars 17, 2011 av forgot10concept Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 (endret) Hei igjen forumgodtfolk! Jeg har tatt noen flere bilder av lyktene, og er litt irritert over det grå/sølv ved blinklyset, så kommer nok til å få meg noe Lamin-X :) Testet med original grill.. :P Endret Mars 17, 2011 av forgot10concept Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 (endret) Litt mer helhetlig bilde av bilen! :) Så klarer jeg ikke å bestemme meg for hvilken grill jeg skal bruke.. Den svarte ser jo mye mye bedre ut ;) Endret Mars 17, 2011 av forgot10concept Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Update som ikke er bilupdate.. ;) Nettby.no legges ned til nyttår, så alle bildene mine kommer til å forsvinne, og legger de ikke ut på ny.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2011 (endret) Oppdatering: Jeg ødela panhardstaget i November, siden har bilen stått stille under litt snø for å avvente oppussing, og når økonomien er god nok kommer jeg til å gjøre den kjørbar + litt rustarbeid her og der. Har total gjennomrusting i høyre skjerm så må få meg ny + at panseret er litt rustet ettet steinsprut.. Men først skal jeg fikse opp Skropel Omegaen slik at den går igjennom EU-kontrollen, før jeg begynner på denne Go'bilen! Hvor mye koster det for et nytt panhard-stag? Jeg får mest sannsynlig ikke av staget fra delebilen ettersom den er begravet under enda mer snø og jeg vurderer å kaste hele driten! Er så lei av at jeg aldri får tid til å gjøre noe med den. Endret Mars 17, 2011 av forgot10concept Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2011 Jeg tok meg litt tid til å inspisere bilen igår, se hvordan det stod til etter vinteren, så fikk jeg knipset et bilde før det ble mørkt. Kan jeg sende bilen på EU-kontroll med denne skjermen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg