Dagi51 Skrevet August 29, 2011 Rapporter Share Skrevet August 29, 2011 Norske veier på sitt beste. Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2012 (endret) Oppdateeeriiiing! Long time, no see! Ikke mye har skjedd siden sist, men kan ramse opp det jeg kommer på: - Rettet felger, noe som ikke gikk helt etter planen, fremdeles kast. - Montert øyelokk - Montert LED-lysene bak (Link) - Montert originale tåkelys med xenon - Ribbet interiøret, vasket det og satt inn igjen - Nytt Pioneer comp-sett foran - Montert instrumentskiver fra Moman.pl - Fikset en del smånips Endret Juli 20, 2012 av forgot10concept Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet August 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2013 Gitt opp / SolgtDa legger jeg den svært elskede bilen min på hylla, og leverer den til nestemann, da jeg vet at den er i gode hender i en Audi-femmer-elsker Lykke til Andreas, bilen har behandlet meg fint alle disse årene! VRAKET! :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg