forgot10 Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 ja, da var bilen hentet fra verkstedet! funker utrolig bra! :D Nå trenger jeg bare nye felger som er på ca 16-17".. vil ha en behagelig bil å kjøre! Så hvis du kjenner noen som kjenner noen som vet om noen som skal selge noen fine felger SI IFRA DA!!! :D hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aysaleem Skrevet Juni 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 lille mongo!! gå å borr felgane dine....:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 å hysj på deg din pakistaner! :P haha! Du fikk montert LED-stripen til slutt ser jeg! :P jeg kom på en fantastisk idé til bilen din, men den holder jeg for meg selv nå! Muahahahahaaa! og til alle dere andre som ikke går under navnet aysaleem; Hvor lang tid tar det å skifte olje sånn ca, har en stram tidsplan idag etter jobb! Forresten så er det medlemsmøte for Kristiansand Gatebilklubb aysaleem, du måsta komme! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 Ja, forresten grunnen til at jeg skal skifte olje i hast er på grunn av ventiltikkingen, (Oh no! It's back!!) Og nå til fredag skal jeg kjøre 16 timer i bil, så sove litt og 16 timer nok en gang... (tur-retur Ålesund) Fra kristiansand :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 synes bare alt var harry.. å stygt! Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 oljeskift går raskt unna.. Husker ikke helt nøyaktig hvor lang tid jeg brukte, men fra 20 - 60 min så er du ferdig! :) Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aysaleem Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 synes bare alt var harry.. å stygt! kanskje du er harry stygg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Det er godt at vi alle har delte meninger! Ellers ville ikke biler som Skoda og Lada eksistert, og de bilene er jo latter å morro! :P hehe! Jeg forstår at du synes at det var harry og stygt, men kanskje det ikke er så lurt å slenge dritt bare for å ha gjort det... (klaps på hånden din) Fikk skiftet olje igår, leeeekende lett! :D Skal ta oljerens også, men det kommer senere! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Da var det vell på tide med enda en idémyldring til bilen min... Noen ting jeg tenkte på: - Originale tåkelys - Linselykter - Omlakkering - Motoroverhaling - S4int. - S4refleksplate - Lakkere svarte plastlister (ser det bra ut?!? =\ ) - Senkesett (40/40?) - Sote rutene - "Kristiansand Gatebilklubb"-klister på bakruten - Audiringer på siden Noen som har flere idéer er det bare å si ifra! Jeg har ikke så god fantasi! :P hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 60/40 senk er mye bedre.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Jeg hørte at jeg ikke fikk godkjent 60/40 senk?!? ;) Man skal aldri stole på utlendinger... :P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 stå på!!:) er mye rart man kan få godkjent bare man har papirer man har på det;) lykke til:) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 (endret) stå på!!:) er mye rart man kan få godkjent bare man har papirer man har på det;) lykke til:) Du er fra kristiansand.. Kjenner jeg deg? :P Medlem av Kristiansand Gatebilklubb? :) EDIT: Ja, du er med i KGBK! :P Endret August 24, 2009 av forgot10concept Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Enda en update på bilen: Jeg har nå fått montert A6-devileyes, bare LED-stipe nederst i lykta. Og nye LED-tåkelys..! :D Ble utrolig fint! Så har jeg fått et effektanlegg med orgasmisk lyd! 2x2"! Passet utrolig bra til den hekken! Bilder kommer senere, må bare overføre de fra mobilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aysaleem Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 få ut bilder av juletreet ditt da vell...hehe..:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg