TRS_racing Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 Har du kjøpt eller har du lakkert innmatten i blinklysene? eventuelt hvor har du kjøpt? :D Siter VolksWagen Golf3 1.9 TDK 1993 Audi A6 2.5 TDI Quattro 1997 VolksWagen Golf3 1.8 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 Har du kjøpt eller har du lakkert innmatten i blinklysene? eventuelt hvor har du kjøpt? :D De er sotet på utsiden, vanlig sotespray, og lakkert med klarlakk for en blank finish! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRS_racing Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 Tøøft :D da skal je prøve det :) har igjen litt sotspray etter je lakkerte baklyktene :p Siter VolksWagen Golf3 1.9 TDK 1993 Audi A6 2.5 TDI Quattro 1997 VolksWagen Golf3 1.8 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 jeg hadde 4-6 TYNNE lag med 5 min mellom hvert lag.. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Da var bilen levert til verksted, sånn at jeg får skiftet registerreim.. ;) Håper det ikke blir så altfor dyrt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRS_racing Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Bilen din blir knall med 18" mine da :D hehe. Gleder meg til å se resultatet :) Siter VolksWagen Golf3 1.9 TDK 1993 Audi A6 2.5 TDI Quattro 1997 VolksWagen Golf3 1.8 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Oh yes indeed! Blir en dyr bil denne måneden.. Bensinforbruk, Regreimskifte + Felger..! :P Og neste måned er det spissingen som skal stilles.. ;) Har ingen pigger igjen på innersiden av fordekkene... Og nye eksosdeler + sveisejobb... GUUUUUD bilen blir fin til sommeren.... oooops, glemte nesten å slenge på senk! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Ja, da var jeg 7100 kr fattigere, men 1 registerreim, 1 multireim og mange liter kjølevann rikere... 1 radiatorfeste var ødelagt, gjengene til en bolt var ødelagt, kjølevannet var tilgriset av kanel og alt måtte spylest.. og bilen har fått en rar ny sjarm, den lager en rar ule-lyd... (wtf?!?), snakket med verkstedet etter bilen var hentet, og de hadde ikke lagt merke til lyden før nå... og de visste ikke hva det var... Men nå slipper jeg å kjøre med de fillene av reimer som var på den, han sa at om få kilometer hadde multireimen gått... :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRS_racing Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Oh yes indeed! Blir en dyr bil denne måneden.. Bensinforbruk, Regreimskifte + Felger..! :P Og neste måned er det spissingen som skal stilles.. ;) Har ingen pigger igjen på innersiden av fordekkene... Og nye eksosdeler + sveisejobb... GUUUUUD bilen blir fin til sommeren.... oooops, glemte nesten å slenge på senk! :P Ja blir bra bilen din da :D Gleder meg til å se den ferdig :) Siter VolksWagen Golf3 1.9 TDK 1993 Audi A6 2.5 TDI Quattro 1997 VolksWagen Golf3 1.8 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 en bil blir ALDRI ferdig :P hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRS_racing Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Nei sant det egentlig :p hehe Siter VolksWagen Golf3 1.9 TDK 1993 Audi A6 2.5 TDI Quattro 1997 VolksWagen Golf3 1.8 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 hvor mye senk skal du ha? Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 40/40, 40/30 eller noe tenkte jeg... Ble anbefalt av en kompis..Han synes at 60 foran vil bli litt for mye :P Men 60 foran er fiiiiint! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 er det aktuelt at du kan ta en film av bila på tomgang så vi får hørt lyden? :) Potta er av nå, hadde helt glemt bort dette.. Men skal skøte litt bedre, potta forskøv seg hele tiden.. Men bare ta av bakre potte, så finner du ut hvordan det høres ut, bare "snerringen" blir borte med potta :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Synes 60/40 senk er flottest jeg :D men smaken er som baken, du skal ha bilen sånn du vil ha den :) Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg