forgot10 Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Jada Stian! Bilen blir bedre og bedre for hver lønning :P Tar deg snart igjen på triptelleren jeg :P hakk i hel! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRS_racing Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 (endret) Felgene ble kjempe fine på bilen din da :D Bra du ble fornøyd :) Få senket den nå så :D Endret Desember 16, 2009 av TRS_racing Siter VolksWagen Golf3 1.9 TDK 1993 Audi A6 2.5 TDI Quattro 1997 VolksWagen Golf3 1.8 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRS_racing Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Felgene ble mye finere på din syns jeg :D Siter VolksWagen Golf3 1.9 TDK 1993 Audi A6 2.5 TDI Quattro 1997 VolksWagen Golf3 1.8 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 hmmm... Synes de passet på begge egentlig! ;) Ja, må få senket bilen en del!!!!!!! Skyhøy i forhold til din! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRS_racing Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Skal senke min mer til sommer'n jeg :p få den helt nedpå bakken :D Siter VolksWagen Golf3 1.9 TDK 1993 Audi A6 2.5 TDI Quattro 1997 VolksWagen Golf3 1.8 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Er ikke det svært upraktisk? Spesielt med veien opp der jeg kjørte? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRS_racing Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Det får gå hehe :) skurring og subbing er bare moro syns jeg :D Siter VolksWagen Golf3 1.9 TDK 1993 Audi A6 2.5 TDI Quattro 1997 VolksWagen Golf3 1.8 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Vær forsiktig da! :P Ikke vits å ødelegge.. :P Blir fort dyrt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRS_racing Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Jada hehe :) ja dyrt er det uansett :p Siter VolksWagen Golf3 1.9 TDK 1993 Audi A6 2.5 TDI Quattro 1997 VolksWagen Golf3 1.8 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Ja, det er jo forsåvidt det da. Men ikke vits å gjøre det dyrere... :P De som liker biler og har dårlig råd... De har funnet seg feil hobby! ;) Sånn er det bare :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRS_racing Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Ja koster med bil gitt :p Men alle hobbyer koster mye penger da, får trøste oss med det :D Siter VolksWagen Golf3 1.9 TDK 1993 Audi A6 2.5 TDI Quattro 1997 VolksWagen Golf3 1.8 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 Legger inn diverse bilder fra mobilen, med dårlig kvalitet.. Må få kjøpt meg kamera snart :P hehe! Dette er bildet fra før jeg skiftet frontrute.. Vokset frontruten for å se etter steinsprutskader og riper.. og selvfølgelig for at vannet skulle renne rett av under kjøring :P Og det var MASSE små hakk i ruta.. :P Så den ble skiftet ut ;) Så klargjorde meg og en kompis bilene våre for vinteren.. ;) Full lakkbehandlig! :D Så fortsetter de LED-stripene å gå... :( Men fikk byttet til meg noen nye ;) Så har jeg fylt opp grillen med LED-striper igjen.. Og det var ikke politiet glad for.. Så bruker de stortsett ikke ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Ja forresten! Jeg byttet jo frontrute for en 3 ukers tid tilbake.. Ingen innlegg om det da.. (ikke så stor nyhet).. Men da la jeg merke til noe spesielt, ruta stakk liksom opp litt mer på toppen, akkurat som den ikke fikk plass i rammen.. Så når jeg tok bilen igjennom en automatisk vask (vaskemaskin.. hehe) kom det MAAAASSSEEEE vann inn igjennom toppen av ruta... Nå har jeg bestilt ny time for reprasjon :) Ellers så tror jeg det ikke er noe annet spesielt nytt :P Bortsett fra en *klunk* fra høyre oppheng bak... Men det er nok bare noen foringer, sjekker senere :P Og at på ett eller annet vis har ledningene til det høyre tåkelyset svidd seg og kortsluttet... -.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 Yes! da ønsket bilen min god jul til meg på en negativ måte! ;) Skulle opp en bratt snøete bakke, skled ned igjen, så prøvde jeg revers og da etter litt gyning frem og tilbake ga girkassen etter.. reversen røk... så trillet bilen fremover, og skled rett ned i en grøft... [ironi]WHEEEE! :D [/ironi] Så hva ligger en grei kasse på i pris? sjekket nbfbildeler.. og fant noen i overkant av 5000, er det dyrt? Skal jeg heller gå for delebil da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2009 Yes! Tross til det negative som skjedde med bilen, så har noe bra skjedd :P hehe! En liten bildeupdate! Fått meg Defa i bilen :) Stuuuevarm bil hver morgen! :D Så idag skulle jeg taue bilen ut av 'grøfta' siden reversen ikke funker :P Da ble det snørydding på G :P Sånn! Da var den skuffet fram! :P Glad for at bilen ikke er SÅ høy til vanlig :P haha! Så monterte jeg nye hovedlykter, tåkelys og blinklys på en kompis sin bil, OOOG kuttet girstangen på en kompis sin bil! :) Har ingen bilder av girstanga, men den ble til slutt 6 cm lang.. 10 med girkula... herregud for noe shortshift... :P Før/etter bilder Har ikke bilder av siste resultat.. Glemte helt det på slutten.. vi var ferdige ca kl 0400.. Ble litt forsinket på grunn av ledningstrekking, pizza, dårlig passform og banneord :P haha! Deler fra Parts & Retards! :D Så har jeg slitt med hjemmenettet, ordnet det på denne fine måten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg