forgot10 Skrevet April 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Pokker! Den girkassen jeg kjøpte er bare noe drit! :-( Feil med kassen: - Speedo'en viser feil (hopper opp og ned mellom 20 - 120 km/t, helt bananas) - Høres ut som jeg har rettskårne drev (skikkelig gnagelyd) - Vanskelig å få i revers - Skranglelyd i fri.. Skal høre med ØBD om jeg kan bytte kassen.. :S Så skal jeg fikse eksosen litt bedre.. Masse eksoslekk pga mangel på pasta.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet April 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 Skal hente ny girkasse imorgen! :) Håper bare jeg klarer å komme meg frem med den girkassen og clutchen.. Bilen rister som pokker når jeg slurer på clutchen.. Så det blir det neste kjøpet... Jeg som hadde håpet på å bruke penger på senkesett og gummi til felgene :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 YEY FOR MEEE!!!!!!!! Sentrallåsen begynte nettopp å funke igjen... HELT AV SEG SELV!!!!!!! :D Men tar vell bare noen timer så er den ødelagt igjen... Tror det er noen fuktproblemer eller noe.. Nå har det vært tørt i Kristiansand i noen dager :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 Update: Har fått meg delebil nå, som jeg har plukket litt fra. Så nå funker sentrallåsen og kupélyset som det skal. Byttet speil. og masse annet smått, som gir store gleder.. I tillegg moddet jeg blinklysene, slik at jeg har gule parklys i bliklysene foran.. Fått på 18" sommerfelgene, og venter på senk.. :) Dette blir bare bedre og bedre! :) Men kan noen svare meg på hvorfor delebilen har batteri under baksetet? Det er jo samme motor som min nåværende bil og den har foran?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 Her har jeg et lite bilde av hva som har skjedd.. :P Ikke så mye utvendig desverre, men må prioritere motor og drivverk også! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymondblack Skrevet Juli 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2010 den er blitt bra ALEX. bra felger Siter OPEL ER BRA! --------------- 2005 Honda Accord 1999 Yamaha Thunderace 1000 1996 Seat Toledo 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juli 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2010 Hva er den tingen som sitter under/bak "bensinmengdemåleren/fordeleren". Den har en stor, 2 mindre rør/ledninger og en kontakt.. Det høres ut som et relé som klikker frem og tilbake flere ganger når jeg starter opp.. Høres ikke bra ut. og nå drar motoren nesten ikke i det hele tatt, blir veldig dau.. Historien hvordan den feilen skjedde: Jeg har nylig kjøpt meg delebil og da tenkte jeg å bruke original luftfilterboks etter som jeg skal på EU-kontroll snart (mtp. dB-måling), så skrudde jeg den løs, bøyde og bendte på denne "bensinmengdemåleren/fordeleren" for å få boksen løs, tok av frontfanger og alt, men den ville altså ikke ut, så jeg ble mer hardhendt... Og til slutt ga jeg opp, så satt alt sammen igjen. Nå når jeg starter opp bilen, så klikker den utrolig mye (høres ut som en tazer). Så da lurte jeg på: Hva heter denne tingen, og hva gjør den? Noe jeg kunne plukket fra delebilen eller noe jeg burde kjøpe nytt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juli 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2010 Så må jeg legge til at det smeller en del i potta når jeg ikke holder gassen inne og bilen triller (motorbremser) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Det kan være at batteriet er under baksetet fordi delebilen har aircon. Ellers så kan smell i potta komme av at du bare har en potte fra motor og ut? :) Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 jeg har 1 stk tom cat, en original mellompotte, og en 2x2" effektpotte bak.. Og har ALDRI hørt smelling før dette.. Og fant ut hvorfor delebilen har batteri bak, det var fordi den har pollenfilter under der.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Juli 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2010 AC på delebilen da el ? Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2010 AC på delebilen da el ? Uheldigvis ikke. :( Men den hadde en del annet ekstrautstyr som jeg ikke hadde fra før da :) Så det tar jeg bare positivt. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arius Skrevet Juli 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2010 Og fant ut hvorfor delebilen har batteri bak, det var fordi den har pollenfilter under der.. :) Jeg hadde også pollenfilter på min 100, men batteriet var foran.. :wonder: Siter [Audi 90 Sedan 88 2.3 10v Q] [Audi 100 Sedan 94 2.5 TDi] [Audi S2 Sedan 94 2.2 20v TQ] [Audi S6 Avant 96 2.2 20v TQ] [Audi A8 Sedan 95 2.2 20v TQ] X:[Audi 100 Avant 93 2.3 10v Q][Audi 80 Avant 95 2.0][Audi S4 92 2.2 20v TQ][Audi 100 94 2.5 TDi] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 Åja? Det var da himla rart.. Nei, da melder jeg pass da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 (endret) Da kommer det en del bilder.. :) Nye dekk er greit.. :) Påmontert, men litt for høy.. :( Men det fikset jeg med mange passasjerer og litt ekstra last :) Hjemmelaga US-blinkers.. :) Fornøyd med resultatet :) Et bilde av... tja bilen Om natten.. Kanskje begynne å kalle bilen min for Forgot10Allroad? 1 dag etter en grundig vask.. Doh! Men dæven steike, greit med gratis vask på Shell :D Enda et bilde av bilen.. Med originale fronlykter.. De svarte ga så dårlig lysbilde.. :( Kommer snart film av lyden på eksosen.. :) Må bare finne minnekortet til kameraet.. Kan ikke finne det, ellers må jeg filme på nytt :) Så har jeg begynt på rustfjerning.. snart blir bilen min flekkete.. :(:(:( EDIT: Ja sjekk oblatene og skiltene til delebilen.. Trustworthy?? NO!! Ble avskiltet dagen etter jeg kjøpte den, passet godt på å ha kontrakt! :P Endret Juli 19, 2010 av forgot10concept Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg