Finisa Skrevet Mai 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 Hei! Har et problem med bilen. Forestill dere lyden av en liten stein under dekket, som spretter vekk når hjulet blir vridd mens bilen står i ro. (genial beskrivelse?) Denne lyden kommer når jeg gir hard gass slikt at det napper i bilen, og når jeg slepper gasspedalen fort slik at det napper i bilen. Lyden kommer også av og til når jeg kjører over humper. Lyden kommer fra under bilen/fra motorrommet. Ved på/av gasspedalen, kommer lyden ca 0,5-1 sekund etter nappingen. Hard nedbremsing slik at det napper, kommer ikke lyden. Noen som har en god forklaring? =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet Mai 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 Sjekk om motorfestene sitter. Mine ble revet i 2. Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finisa Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 Ok. Lydene kom etter en ganske kraftig nedgiring fra 3 til 2, smalt godt kan du si :) Så er vel ikke så usannsynelig at noen fester har tatt kveld :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet Mai 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 kANSKJE DU HAR DREPT GIRKASSAH Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finisa Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 kanskje det du ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Mulig du har ett nålelager i en drivknute som har kvelda. Hadde noe lignende lyd på en av bila mine og der var det det som hadde skjedd. Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 er ikke noe lager i drivknutene på audi a4 kunn kuler men er det di hadde du ikke kunne kjøre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg