hansolav Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 (endret) Jeg prata med en over gjennomsnittlig audiofil fyr her om dagen, og han mente det skulle være mulig å få tak i basskasser som var støpt for å passe i reservehjulsbrønnen bak i bilen. Har noen forslag på hvor det eventuelt kan være å oppdrive? Ser for meg at en sånn løsning kan være godknall, tatt i betraktning at det jo ikke er allverdens plass baki vår alles kjære golf. Fra før av har jeg vurdert å sette inn en <a href="http://www.pioneer.no/no/products/25/131/201/TS-WX77A/index.html" target=_blank>Pioneer TS-WX77A</a> aktiv sub. Jeg er som man da forstår ikke nødvendigvis ute etter en basser som rister i stykker bilen, snarere en som bidrar med bunnpass innenfor rimelighetens grenser. Det lille jeg har klart å finne av andre folks meninger om den er ikke så værst det heller. Noen som har noen synspunkter? Jeg har egentlig ikke greie på dette, men det er liksom et poeng at brukervennligheten til bilen blir ivaretatt i det lengste Endret Mai 19, 2009 av hansolav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Mai 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2009 Hiver meg på her. Kunne trengt litt mer bass i bilen (har kun orignal anlegget) og om den var gjemt i reservehjulsbrønnen så hadde det vært gull..! Noen som vet?? Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 det er eit firma i tyskland som lager gulv til å ha baki bilen med sub og forsterkere. eg skal prøva å finna igjen linken. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 fant igjen linken http://www.freewebs.com/uber-stealth/volkswagen.htm Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansolav Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 ooh, najs. Det så ikke så dumt ut vet jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansolav Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Virker som folk er rimelig godt fornøyde med arbeidet hans også, det låter visst forholdsvis imponerende. Og det beste er jo at en bevarer plassen i bagasjerommet og dermed brukervennligheten. Eneste jeg kan tenke meg som en bakdel er; hvor gjør jeg av verktøyet som allerede ligger i reservehjulsbrønnen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Virker som folk er rimelig godt fornøyde med arbeidet hans også, det låter visst forholdsvis imponerende. Og det beste er jo at en bevarer plassen i bagasjerommet og dermed brukervennligheten. Eneste jeg kan tenke meg som en bakdel er; hvor gjør jeg av verktøyet som allerede ligger i reservehjulsbrønnen enkelt. bli naf medlem og ring dei når du treng det;);) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansolav Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 enkelt. bli naf medlem og ring dei når du treng det;);) Haha, sant. Er jo alikevel kjekt å ha med seg litt selvhjelp også da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg