wicky124 Skrevet Januar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 tsk tsk tsk...asim da..kjører du uten førerkort?du må da være ett godt forbilde for oss unge;) Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 uheldig med den asim... men har du ikke lappen i lommeboka da? Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Lappen burde du jo alltid ha liggende i hanskerommet sammen med siste utgave av Topp da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Lappen burde du jo alltid ha liggende i hanskerommet sammen med siste utgave av Topp da ;) hahahahaha..... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Ja, fikk du lagt noen feite sladder da, Asim? ;) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Lappen burde du jo alltid ha liggende i hanskerommet sammen med siste utgave av Topp da ;) lol lol lol good one :D Desverre lå lappen hjemme, ihvertfall det som er igjen av den. Må komme meg på biltilsynet og få meg nytt... faen blir dyrt med bot her og bot der... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by Helene B Var du der? Vinterbro? Sure thing.. så du ikke jeg smilte til deg? ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by LupoB0Y Sure thing.. så du ikke jeg smilte til deg? ;) Haha.. Jeg vet jo ikke hvem noen av dere er!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by Helene B Haha.. Jeg vet jo ikke hvem noen av dere er!!! Man kjenner igjen folk på bilen de har i avataren, som oftest ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by LupoB0Y Man kjenner igjen folk på bilen de har i avataren, som oftest ;) Ja.. Hadde du bilen din der? Syns jeg så den.. Men så ikke deg sitte i den i hvert fall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Jaja... Skal være med på neste tirsdags møte.. Så hvis du er der, så hilser jeg jo sikkert på deg! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by LupoB0Y Han var på vei til sladdetreff i ski.. nå kan dere angre som ikke var med ;) doh doh doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Hvorfor starte en egen tråd og spørre om "noen" vet hva som skjedde med en enkeltperson? Er det ikke like greit å bare spørre han selv i stedet for å sette igang en gjettekonkurranse til han selv kommer og forklarer seg uansett? Hadde han for eksempel blitt tatt for noe kjipere enn en rutinekontroll og ikke hadde lappen så hadde ikke det vært så gøy for han.. Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 joda..sant nok det..men hvis du var imot en slik tråd trengte du ikke å svare her..da kunne du heller sendt en PM til meg og forklart det...Eller hva? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by wicky124 joda..sant nok det..men hvis du var imot en slik tråd trengte du ikke å svare her..da kunne du heller sendt en PM til meg og forklart det...Eller hva? Hehe lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg