Gå til innhold

Bluboy (golf cab)

Ranger emnet

NoHero

Anbefalte innlegg

tørr jeg spørre hvor du fikk tak i girkasse? fin bil forresten.. håper du går for noe alla photoshoppinga di:) det blir nice:P

Fikk tak i gearkassa på nesodden. Eirik's bildemontering heter det. Når jeg får litt mer kunnskap om å skru bil, så kommer jeg til å ta ut gearkassa igjen og overhaler den selv. Man tar jo en viss risiko når man kjøper en brukt gearkasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har skjedd litt i gården i dag.

Tatt av bakfanger'n:

Bilde0019.jpg

Og frontfanger'n:

Bilde0020.jpg

Bilde0021.jpg

Har også fått hengt opp litt verktøy i garasjen. Fikk ikke hengt opp alt sammen, har fremdeles litt igjen :p

Bilde0017.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos Herr Håkon i ås og plukket opp et stykk senkesett og et stykk baklykter :D

Fikk montert bak, og tar foran i mårra. Blir også firhjulskontroll i mårra. Får tatt det på jobben :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er to dårlige bilder av åssen bluboy ser ut nå. Skal justere opp litt bak så det blir likt. Skal også justere lysa i mårra. De lyser rett ned i bakken :p

Blir noen bedre bilder etterhvert, har speilreflekskamera.

Pics!

Bilde0027.jpg

Bilde0028.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser meget bra ut Nicolai... :)

Takker.

Bildekvaliteten er ikke noe å skryte av, så hvis noen andre er keen'e på å ta bilder så hadde det vært konge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA, har jeg vært ute og tatt litt bilder av bilen. Fikk også lakkert de to listene på bakfanger'n. Men hadde ikke nok lakk til lista på frontfanger'n. Skal bestille lakk i mårra. Dette er første gangen jeg prøver meg på lakkering med boks vel og merke, men jeg ble faktisk ganske fornøyd! Får satse på at møller har jazzblue på lager :m'm:

Some pics?

P6110002.jpg

P6110010.jpg

P6110012.jpg

P6110017.jpg

P6110014.jpg

P6110023.jpg

Forresten! Er det noen som vet om noen fine/bra steder å ta bilder i enebakk/ski-området??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

To bilder fra lakkeringa av de to listene på bakfangern.

Bilde0031.jpg

Bilde0032.jpg

Og tre stykker fra en photoshoot jeg og en kompis hadde i går.

P6220070.jpg

P6220062.jpg

P6220039.jpg

Hvis skattepenga kommer i mårra blir det nytt kabelsett til anlegget. De biltemagreiene som er i bilen nå er modne for utbytting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten minioppdatering fra min side. Har kjøpt ny alpine spiller som jeg er veldig fornøyd med! Har også trukket nye strømkabler og signalkabler, revet ut det gamle og lagt de på riktig side og ikke samlet. Har fått mye bedre lyd. Kan vel ha noe med at jeg også har kjøpt monoblokk og nytt element :p

Skal ikke så mye til for å få bra lyd i cæbben!

Var også en tur innom Polardego i går og kjøpte min første bh! Til bilen altså :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider