Wold-Hansen Racing Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Da har jeg sjekka hva jeg har igjen etter jeg bygde mitt system. 8stk Hansen MFG Koblinger 1/2" gjenger 1stk 3/4" -> 1/2" rørskjøt utvendige gjenger 10stk 1/2" rørskjøt utvendige gjenger 7stk 1/2" T-stykker 4stk 1/2" 90grader bend 7stk 1/2" veggoppheng med skruer CA 60M hamp på snelle CA 1/2 tube monteringspasta 9M 3/4" rør 7M 1/2" rør Alt kan hentes hos meg for 650,- kr Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordhagen Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Alt kan hentes hos meg for 650,- kr Det frister selvfølgelig, men jeg har ikke planer om noen tur til Østfold i nærmeste fremtid. Jeg skal se an de andre tilbudene jeg får. Hvis det blir veldig dyrt for jeg heller vurdere en tur da vet du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordhagen Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Til de som er interessert i å følge med på fremdriften med mitt anlegg, her er et bilde av filterpanelet jeg har fullført i dag. Har montert på en slangekobling for 10mm slange på inngangen inntil videre. Da kan jeg bruke panelet med slange frem til jeg får lagt opp resten av rørene. Øverst sitter det en vannuskiller som går videre til et DeVilbiss oljefilter. Nederst sitter en kombinasjonsmodul med vannutskiller og tåkesmører. Venter fortsatt på hurtigkoblingene jeg har bestilt, som skal stå etter filtrene. Her skal jeg ha doble utttak fra begge modulene. Jeg har brukt 1/2" halvharde, forkrommede kobberrør med klemringkoblinger. Nederst på tilløpet sitter en kulekran. Alle rørdelene er kjøpt på Biltema. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordhagen Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Fikk tilbudet på Air Net rørsystem fra Atlas Copco hos Larvik Trykkluft i dag, og det kom på 5800. Jeg kan jo bygge minst tre tilsvarende systemer i kromma kobber til den prisen, så da blir jo poenget med å kunne demontere det og ta det med seg ikke så stort allikevel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Hehe, du har liksom valgt det billigste firma du kunne finne der... Nope.. Men fullfører du resten av anlegget ditt i samme stil blir det bra porrigt! :D Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Du hade kanskje valgt det dyreste du? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Du hade kanskje valgt det dyreste du? Meg du sikter til? Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg