Gå til innhold

peya88 skoda pickup prosjekt

Ranger emnet

peya88

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe ja har forhørt meg på mail i dag om turbo konvert, så håper på svar i morgen ;)

For se hvor langt jeg kan strekke meg på det prosjektet her nå, må ta litt små rust er ekstremt lite iforhold til det jeg trodde det skulle være.

Gammel gubbe som hadde den før og han hadde seff ikke gjort en dritt med den, så jeg ble den som satt igjen med kostnader av slite deler, men bilen er ikke rundet 100 tusen engang så jeg syntes det var greit nok jeg da.

Men får håpe på svar og pris i morgen, så er det en overkommelig pris så skal man nok ikke se bortifra noe slikt nei ;D hehe

VrOoOoOom PyYyyYssssh!!!!!!!!!

jeg vil ha den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her om dagen skulle jeg teste biltema`s selv lysende ringer som jeg hadde ligenes.

og selvfølgelig klarte den ene ringen å dette av og svi istykker høyre hovedlykt, for jeg kunne ikke skjønne at det luktet så brent, så jeg satt å smilte for meg selv og tenkte "jaja er sikkert bare bilen foran"

Men var nok min gitt ;/ 1800 kr for ny lykt sa dem hos møller, men så lenge den fungerer så venter jeg med å bytte til jeg finner en hovedlykt fra en pickis som skal hogges :/

img0212i.jpg

img0211u.jpg

jeg vil ha den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Tror grill fra enten VW Caddy eller Polo passer med litt modifisering. Ser ikke for meg at det selges så mye styling til disse bilene, så om du finner en emblemfri grill fra en Polo, tror jeg fronten din får et løft;)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider